شاخصه خوب «آزمون» از نگاه سرمربی لیون

سرمربی تیم لیون فرانسه به تمجید از مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه پرداخت و گفت: سردار به طور مداوم گل می‌زند و این یکی از شاخصه‌های خوب او است.

کد خبر: ۱۱۸۸۴۷
۰۹:۲۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز: سرمربی تیم لیون فرانسه با بیان اینکه مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه یک بازیکن کامل است گفت: او به طور مداوم گل می‌زند و این برای یک بازیکن، عملکرد خوبی به شمار می‌رود.

احتمال انتقال سردار آزمون به لیگ فرانسه به یکی از داغ‌ترین اخبار روز فوتبال اروپا تبدیل شده است؛ اخباری که دیگری خبری از تکذیب آن نیست بلکه پروژه رسیدن پسر ایرانی تیم فوتبال زنیت، به لیون در حال پیگیری و در نهایت به توافق طرفین بستگی دارد. توافقی که مقدمات آن فراهم شده، اما باشگاه روسی به دنبال آن است که بیشترین سود ممکن را از این انتقال داشته باشد.

سردار آزمون تا تابستان ۲۰۲۲ با تیم زنیت قرارداد دارد و در صورتی که لیون نتواند در نقل و انتقالات زمستانی اروپا وی را به خدمت بگیرد مهاجم تیم ملی ایران در تابستان بدون نیاز به موافقت تیم روسی راهی فرانسه خواهد شد.

خبر انتقال آزمون به تیم لیون واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. پیتر بوس سرمربی این تیم با بیان اینکه آزمون ویژگی یک مهاجم خوب را دارد گفت: سردار به طور مداوم گل می‌زند و این یکی از شاخصه‌های خوب او است.

البته سرمربی لیون به بازی‌سازی خوب مهاجم زنیت اشاره و عنوان کرد: حضور آزمون در زمین بسیار تاثیرگذار و گلزنی تنها یکی از فاکتور‌های است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: