بازدید مدیرعامل شستا از پتروشیمی شیمی بافت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با هدف بازدید از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از مجتمع پتروشيمي شیمی بافت بازدید نمود.

کد خبر: ۱۱۸۷۸۷
۱۴:۳۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت شیمی بافت، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به همراه مصطفی زه تابیان عضو هیات مدیره و قائم مقام شستا، رضا توکلی سرپرست هلدینگ تاپیکو و برخی دیگر از مدیران شرکت شستا، روز پنجشنبه (۲۳ دیماه) از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید نموده و در نشستی از نزدیک در جریان روند فعالیت های شرکت قرارگرفت.

در ابتدای این جلسه مدیران پتروشیمی شیمی بافت ضمن ارائه گزارشی جامع به مقایسه عملکرد شرکت در حوزه های مختلف و عوامل تأثیرگذار آن اشاره کرده و به بیان راهکارهای اجرا شده در راستای حفظ و تداوم تولید و فروش محصولات پرداختند

در ادامه چالشهای حال حاضر شرکت در موضوعات مختلف از جمله تأمین خوراک رافینت۱، مسئله محیط زیستی سایت ۲ شرکت و فروش محصولات اعلام شده و ضمن بحث و تبادل نظر از سوی مدیران دو شرکت پیشنهاداتی در جهت رفع آن مطرح شد.

سپس رستمی مدیرعامل شرکت شستا طی سخنانی ضمن اظهار امیدواری جهت بر طرف شدن موانع تولید و فروش شرکت،گفت: می توان با همدلی و همکاری و تکیه بر ظرفیت های موجود از جمله نیروی انسانی متخصص و پرتلاش شرکت به توسعه این صنعت در کشور کمک کرده و جایگاه شرکت را با افزایش تولید و معرفی محصولات جدید ارتقاء داد.
مدیرعامل شستا در ادامه تأکید کرد: بایستی صادرات محصولات شرکت پایدار بوده و آن را به عنوان یک بازار اصلی در نظر داشته باشید و  منابع آن را متعدد و متنوع کنید.

وی با اشاره به اصل بودن شفافیت عملکرد در شرکت های زیرمجموعه شستا اظهار داشت: در زمینه عرضه محصولات به بورس و انجام صحیح فرآیندهای آیین نامه کمیسیون معاملات تلاش نموده و سامانه های شستا و هلدینگ تاپیکو را با دقت و درستی مورد استفاده قرار دهید تا مدیریت ها هوشمندانه و با آگاهی مناسب انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: