طرح تعقیب بین‌المللی قاتلان سردار سلیمانی در مجلس اعلام وصول شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چند طرح و لایحه به صورت عادی و برای طی مراحل قانونی از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

کد خبر: ۱۱۸۶۶۳
۱۲:۰۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح «ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب بین‌المللی عاملان جنایت ترور آن شهید» را اعلام وصول کرد.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی چند طرح و لایحه به صورت عادی و برای طی مراحل قانونی از سوی هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

بر این اساس طرح ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب بین‌المللی عاملان جنایت ترور آن شهید اعلام وصول شد.

هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین چند طرح و لایحه دیگر را نیز اعلام وصول کرد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از؛ طرح الحاق یک تبصره به قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، طرح فهرست احکام و قوانین نامعتبر در حوزه تامین اجتماعی، طرح فهرست احکام و قوانین نامعتبر در حوزه صنعت، طرح الحاق یک تبصره به ماده ۹ قانون حمایت از حقوق معلولان و لایحه مدیریت بدهی‌های عمومی.

همچنین سؤال ملی معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار و نیک‌شهر در مجلس شورای اسلامی از بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوع برنامه این وزارتخانه برای توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع نظام سلامت در مناطق محروم اعلام وصول شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: