واکنش کرمی به شایعه مربیگری در تیم‌ملی تکواندو

ستاره سابق تیم ملی تکواندو کشورمان اعلام کرد به دنبال مربیگری در تیم ملی نیست. یوسف کرمی می‌گوید همه باید دور هم جمع شوند تا تکواندو به روز‌های خوبش بازگردد.

کد خبر: ۱۱۷۹۹۳
۱۴:۴۴ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز: ملی‌پوش سابق تکواندو گفت: به عنوان همراه در کنار ساعی حضور دارم و دنبال هیچ مسئولیتی نبوده و نیستم.

یوسف کرمی پس از انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو اظهار داشت: قبل از هر چیزی ما باید از زحمات جانانه پولادگر تشکر کنیم، چون در این سال‌ها بسیار زحمت کشید. اگر تکواندوی ایران در چنین جایگاهی حضور دارد و همه از این رشته انتظار دارند به دلیل حضور پولادگر بوده است و ما قدردان وی هستیم.

وی ادامه داد: به هر حال خانواده تکواندو خواستند تغییراتی ایجاد شود و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. کار از اینجا به بعد شروع خواهد شد. همه باید دور هم جمع شوند تا تکواندو به روز‌های خوبش بازگردد.

این دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، خاطرنشان کرد: رئیس جدید عضوی از خانواده تکواندو است و قطعاً خودش اذعان دارد که همه ما باید با هم کار کنیم و کسی به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. 

کرمی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد با حضور ساعی کادر فنی تیم ملی هم تغییر کند، گفت: این موضوع را باید از رئیس جدید سوال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شما برای قبول هدایت تیم ملی صحبتی شده است یا خیر، تصریح کرد: ما جانانه در کنارشان بودیم تا ثابت کنیم که همیشه در کنار خانواده تکواندو هستیم. الان هم به عنوان همراه در کنار ساعی هستم و دنبال هیچ مسئولیتی نبوده و نیستم.

منبع: فارس
برچسب ها: تکواندو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: