رشید مظاهری، بیرون از استقلال و داخل کلانتری!

از دیروز تاکنون اخبار متفاوتی از رشید مظاهری منتشر شده، از کنار گذاشتن او توسط مجیدی تا حضور در کلانتری. ماجرای حضور دروازه‌بان استقلال در کلانتری چیست؟

کد خبر: ۱۱۷۶۱۷
۱۵:۰۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: از صبح امروز اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر آنکه مظاهری با شکایت وکیلش بازداشت شده و در کلانتری تجریش به سر می‌برد. خبری که البته مظاهری دقایقی قبل در استوری اینستاگرامش آن را تکذیب کرده است.

سایت فوتبالی برای پیگیری این خبر به کلانتری تجریش رفت که در آنجا با وکیل مظاهری روبرو شد. وکیلی که البته دیگر با دروازه‌بان استقلال همکاری نمی‌کند.

مهدی صادقی در گفت و گویی کوتاه درباره این موضوع گفت:" قبلا وکیل مظاهری بودم اما به خاطر یکسری اتفاقات با او قطع همکاری کردم. البته مسائل مالی هم در این قضیه نقش داشت و مظاهری به یکسری افراد بدهکار بود که طلبکاران او مدام با من تماس می‌گرفتند."

وکیل سابق مظاهری ادامه داد:" این بازیکن یکسری مشکلات هم در باشگاه داشت که هر چقدر تلاش کردیم او به نظر سرمربی و مدیریت باشگاه احترام بگذارد، این اتفاق رخ نداد و نتیجه اینکه او حالا از طرف کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است."

صادقی، صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند:" مظاهری قطعا با ادامه این رویه به مشکل خواهد خورد و بهتر است کمی معقولانه‌تر و حرفه‌ای‌تر برخورد کند."

منبع: سایت فوتبالی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: