تعیین تکلیف سرانه های نامشخص شهرک اندیشه در سیزدهمین جلسه کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر

غلامرضا شانه سازان رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر گفت: وضعیت سرانه های شهرک اندیشه که دارای وضعیت نامشخصی بوده و تحت تصرف قرار داشت بررسی شد و پیگیری میزان و سطح تصرف سرانه های مربوط به مناطق در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۷۴۳۶
۱۱:۳۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان: سیزدهمین جلسه كميسيون حقوقی و املاک شوراي شهر اهواز روز سه شنبه ۷ دیماه ۱۴۰۰ به رياست غلامرضا شانه سازان و با حضور اعضاي كميسيون سید ناصر مهداوی،سید محمد جواد رضوی، علی مدد هاشم پور و عادل شیشه گری برگزار شد.

در اين جلسه سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، دُر مدیر شهرداری منطقه پنج، عطار مدیرکل اداره املاک و مستغلات به عنوان مدعوین حضور داشتند.

شانه سازان اظهار کرد: میزان سرانه های مربوط به سازمان و ادارات به آنها ابلاغ خواهد شد تا در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و مورد استفاده عموم قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در جامعه اضافه کرد: نیاز است در جلسه آتی از مسئولین آموزش و پرورش دعوت به عمل آید و در خصوص وضعیت سرانه ها و مبحث مدرسه سازی گفتمان و هم‌اندیشی صورت گیرد.

گفتنی است اين كميسيون با دستور كار ۱) بررسی سرانه های شهرک اندیشه در منطقه سه شهرداری و واگذاری به سازمان‌های مربوطه به منظور جلوگیری از تصرفات و ۲) بررسی میزان سرانه ها و حق السهم شهرداری در شهرک خودرویی کاریانا در منطقه پنج (ملاشیه)برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: