مراقب کارت به کارت‌ها باشید

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.

کد خبر: ۱۱۷۳۹۴
۱۹:۴۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۰




دیدارنیوز:
سرهنگ جوشن سهرابی، در این خصوص اظهار کرد: شهروندان می بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای خود پرداز مراجعه نکنند.

وی افزود: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه ، مسابقات رادیویی وغیره درخواست مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز نیست ، تصریح کرد: افراد شیاد پس از فریب سوژه های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک ، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد های متقلبانه به حساب غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

 سهرابی در پایان به هموطنان توصیه کرد: مراقب درخواست تلفنی و حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کلاهبرداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: