نیما نکیسا

سپاهان زخم خورده به مصاف پرسپولیس می‌آید

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: سپاهان زخم خورده است، بازی با پیکان را باخت و تا بُن دندان مسلح به دیدار با پرسپولیس می‌آید.

کد خبر: ۱۱۷۰۵۵
۱۲:۵۲ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز: نیما نکیسا درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: دلم برای دروازه‌بان ذوب‌آهن سوخت، معمولاً چنین مواردی پیش می‌آید، با اینکه او اشتباه غیرقابل جبرانی انجام داد، باید با او کنار بیایند.

وی ادامه داد: پرسپولیس از پشت و جلوی دفاع به خوبی استفاده کرد و با سیامک نعمتی توانست ببرد. استقلال هم بُرد. شگفتی که پیکان رقم زد و سپاهان را برد، جذابیت لیگ برتر امسال را بیشتر کرد. اتفاق خوبی است که تیم‌ها هم امتیاز می‌گیرند و هم امتیاز می‌دهند.

فکر کردیم با رفاقت می‌توانیم از موانع AFC عبور کنیم

نکیسا درباره احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: خیلی وقت پیش باید به این فکر می‌افتادند، نباید AFC را ملعبه خود قرار دهند، آن‌ها کاملاً به فوتبال ما اشراف دارند. ۳ ماه به تیم‌های ایران فرصت داده بود؛ اما متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید ساختار فوتبالمان را عوض کنیم که نکردیم. فکر کردیم با دوستی و رفاقت می‌توانیم این بار هم از این موانع عبور کنیم که AFC پر قدرت مقابل بی‌قانونی ایستاده است.

نیما نکیسا در پایان درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپاهان زخم خورده است، بازی با پیکان را باخت و تا بُن دندان مسلح به دیدار با پرسپولیس می‌آید؛ اما به دلیل اینکه سپاهان میزبان نبوده و در زمین بی طرف به دیدار با پرسپولیس می‌رود، امکان برد پرسپولیس و نتیجه گرفتنش وجود دارد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: