فداکاری ستاره یونایتد برای رفتن به بارسلونا

ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه‌ای منچستریونایتد علاقه زیادی به انتقال به بارسلونا در ماه ژانویه دارد.

کد خبر: ۱۱۶۴۱۱
۰۹:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، ادینسون کاوانی فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب یونایتد پیدا نکرده و اغلب بازی‌های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. این مهاجم ۳۴ ساله قصد دارد در فصل زمستان لیگ برتر را ترک کند و پیشنهاد بارسلونا به قدری برای ادینسون کاوانی جذاب بوده که او به هر طریقی به دنبال انتقال به نوکمپ و پوشیدن لباس بلوگرانا حداقل تا پایان فصل است.

حالا نشریه آ. اس مدعی شد ادینسون کاوانی در ماه آینده حاضر است برای ترک منچستریونایتد و انتقال به بارسلونا دست به فداکاری بزرگی زده و حتی دستمزد دریافتی خود را نیز کاهش دهد. کاتالان‌ها از فقط یک مهاجم گلزن در خط حمله خود رنج می‌برند و خداحافظی سرخیو آگوئرو از فوتبال نیز مشکلات این تیم را دو چندان کرده است. ژاوی علاقمند به سبک بازی ادینسون کاوانی بوده و از خوان لاپورتا خواسته مذاکرات برای انتقال زمستانی این بازیکن را آغاز کند.

البته کاوانی همچنین مورد توجه تیم‌های برزیلی مانند کورینتیانس و گرمیو قرار گرفته است. اما خود این بازیکن تصور می‌کند همچنان فرصت درخشش در اروپا فراهم است و به همین دلیل احتمال دارد به زودی با قراردادی شش ماهه در ژانویه راهی نوکمپ شود. ادینسون کاوانی از مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا در یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا آگاه بوده و اعلام کرد حاضر است با کاهش حقوق خود با این تیم به توافق دست یابد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: