مخالفت شاباک با تمدید حفاظت ویژه از خانواده نتانیاهو

منابع خبری از مخالفت کمیته وزارتی امور شاباک با درخواست نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای تمدید حفاظت ویژه برای خانواده‌اش خبر دادند.

کد خبر: ۱۱۶۲۳۸
۱۱:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز  - روزنامه العربی الجدید اعلام کرد که کمیته وزارتی امور شاباک درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای تمدید حفاظت ویژه از خانواده‌اش توسط سرویس امنیتی این رژیم را رد کرد.

طبق این گزارش، کمیته مذکور تصمیم به اتمام روند محافظت از خانواده نتانیاهو از امروز (دوشنبه) گرفت.

کمیته وزارتی امور شاباک دلیل مخالفت با درخواست نتانیاهو را توصیه دستگاه‌های امنیتی مربوطه در این باره اعلام و تاکید کرد که این دستگاه‌ها هیچ دلیل و توجیهی برای تمدید محافظت از خانواده نتانیاهو نمی‌بینند.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا خواهان تمدید حفاظت ویژه برای خانواده‌اش از سوی سرویس امنیتی این رژیم شد.

بنیامین نتانیاهو در کلیپی ویدیویی بار دیگر ادعا کرد که زندگی ساره همسرش و فرزندانشان در حال حاضر در خطر است و آن‌ها تهدیداتی را تنها به خاطر اینکه جزو اعضای خانواده یک نخست وزیر راست‌گرا هستند، دریافت کرده‌اند و نباید در تامین این حفاظت تردید کرد.

پیشتر یورام کوهن، رئیس سابق شاباک در پی این درخواست نتانیاهو اعلام کرده بود که دلایل واقعی‌ای الزام آوری برای فراهم کردن چنین حفاظتی که سالانه حدود یک میلیون دلار هزینه در بر دارد، وجود ندارد.

نتانیاهو و حامیان آن به دنبال سوء استفاده از تهدیدات سابق فرزندان نتانیاهو و همسرش برای ملزم کردن دولت به تداوم فراهم نمودن این حفاظت هستند

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: