پرسپولیس ۱ ـ نفت مسجد سلیمان صفر، سرخ‌ها در پله دوم جدول

بازی جنجالی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تاخیر ۳۵ دقیقه‌ای آغاز شد در حالی که دعوای بین سازمان لیگ فوتبال ایران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صدا و سیما در این مدت بالا گرفت.

کد خبر: ۱۱۵۳۴۶
۱۹:۰۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در حالی که قرار بود بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان راس ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شود، ناگهان اعلام شد که بازی به دلیل پرداخت نکردن اجاره زمین ازادی لغو می‌شود. برای نیم ساعت کشمکش زیادی بین سازمان لیگ و شرکت توسعه و نگهداری به وجود امد و در نهایت با دستور وزیر ورزش، بازی به جریان افتاد.

دو تیم دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت در دومین بازی خانگی خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند و باتوجه به توقف استقلال، فرصت ویژه‌ای برای عبور از رقیب سنتی در آستانه شهرآورد خواهد داشت.  پرسپولیس در این بازی سیدجلال حسینی را در اختیار ندارد و در غیاب او، زوج خط دفاعی با حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی تشکیل شده است. قرمزها اما در خط حمله تغییری ندارند و باید دید امروز عیسی آل‌کثیر چه خواهد کرد.

از آن سو فراز نفت برای فرار از منطقه خطرناک سقوط نیازمند کسب امتیاز از تهران است و ماموریت توقف تیم یحیی گل‌محمدی پیش از دربی را دارد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده و هاتف نادری

دقیقه 5: اولین موقعیت بازی روی غفلت خط دفاعی پرسپولیس رقم خورد اما حامد لک شوت مهاجم نفت مسجدسلیمان از فاصله نزدیک را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 14: ارسال مهدی شیری با ضربه سر عجیب سعید آقایی همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 21: شوت میلاد سرلک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ارسال از سمت راست با نفوذ سرلک و ضربه سر او همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

بازی دو تیم در نیمه دوم با گل عبدی هیجان‌انگیزتر شد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 50 حرکت سرلک و ترابی به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان نهایتا به مهدی عبدی ختم شد تا مهاجم گلزن پرسپولیس بالاخره قفل دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 57: مهدی ترابی ضربه کاشته را از چپ ارسال کرد که با ضربه سر خوب آل‌کثیر، دروازه‌بان نفت با واکنش خوب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 62: توپ دزدی آل‌کثیر با حرکت او به داخل محوطه جریمه نفت ادامه پیدا کرد و پاس او به دهانه دروازه را عبدی به بالای دروازه زد و این فرصت عالی از دست رفت.

دقیقه 62: عیسی آل کثیر با توپ گیری از محمدمهدی احمدی تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد و توپ را به مهدی عبدی داد اما او به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 64: فرار هاتف نادری از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه با شوتزنی به دروازه پرسپولیس همراه بود اما ضربه آرام او را لک مهار کرد.

دقیقه 76: ضربه احمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: