۲ پروژه در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه به بهره‌برداری رسید

یک واحد آموزشی و یک مسجد از طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز مارون در بخش غیزانیه اهواز با حضور مدیرعامل شرکت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۱۱۵۲۹۵
۱۱:۳۹ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:احداث مسجد اهل بیت(ع) روستای شاخ کوپال و مدرسه دو کلاسه شهید دیانت روستای چای ورشام بخش غیزانیه، دو پروژه اجرا شده به همت پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه ۷ آذر به بهره برداری رسیدند.

در این آیین که باحضور مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت جنوب،  مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب، مشاور مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی، بخشدار غیزانیه و تنی چند از مسئولان استانی و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد،

 

مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک مجدد هفته بسیج و تقدیر از تلاش های بسیجیان شرکت در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: خوشبختانه توفیق حاصل شده است که توانسته ایم به مسئولیت اجتماعی سازمان در قبال مردم شریف و همجواران تاسیسات عملیاتی شرکت عمل کرده و بخشی از نیازهای این عزیزان را مرتفع سازیم، چراکه صنعت نفت در میان همین مردم فعالیت می کند و باید در حد توان و تا جایی قانون اجازه می دهد، خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناسب را به این مناطق ارائه دهد.

مهندس حمید کاویان با بیان اینکه طی سالهای گذشته و پیش از این دو پروژه، ۱۵ مدرسه و ۱۹ مسجد را احداث یا بهسازی کرده ایم، افزود: به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت، از سال گذشته تاکنون، زمین چمن مصنوعی رامشیر را تامین و ۴هزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی علاوه بر ۴ هزار بسته معیشتی را بین دانش آموزان و خانوارهای کم برخوردار همجوار تاسیسات توزیع کردیم.

وی ضمن تاکید بر تداوم روند خدمت رسانی، به هزینه پروژه های افتتاح شده اشاره کرد و یادآور شد: برای احداث مسجد اهل بیت و مدرسه شهید دیانت به ترتیب ۵۰۰ و ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را دور اندیشی امام (ره) توصیف کرد و گفت: بسیج در زمان جنگ یک نیروی امنیتی و دفاعی است اما در زمان فتنه، حوادث غیر مترقبه و در بخش سازندگی و محرومیت زدایی همواره سینه سپر کرده و در میدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال دارد.
سرهنگ عباس ممبینی از همکاری و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه محرومیت زدایی تقدیر و تلاش های یکایک بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه مباهات دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: