بسطامی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مرد روز‌های خوف و خطر است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را مرد روز‌های خوف و خطر توصیف و از دولت سیزدهم برای انتخاب وی به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۱۵۲۰۵
۰۹:۵۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - علی اکبر بسطامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به عنوان موافق وی گفت: آموزش و پرورش و در راس آن معلمان پیش قراولان صیانت از رسالت انبیا و تکمیل خلقت و امانتدار فطرت پاک و ضمیر درونی آن‌ها هستند. امروز من به قداست جایگاه معلم از معلمی می‌گویم که یار غار نیرو‌های انقلاب در سختی‌های نظام بوده و در دوران خوف و خطر یک دست کتاب و یک دست اسلحه برای حفظ کیان نظام داشته است.

وی افزود: حاج یوسف نوری محور وحدت نیرو‌های انقلاب، خط شکن زمان جنگ و معلم ارزنده دوران‌های خوف و خطر در جبهه‌ها بود. او مرد روز‌های خوف و خطر است و به لطف دولت آیت الله رئیسی بعد از چهل و اندی سال به عنوان وزیر انقلابی در بزرگترین وزارتخانه کشور از خطه ایلام انتخاب شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مشی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مشی امامین انقلاب است، گفت: با تدبیر شما عزیزان می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای تربیت نسل‌های آینده با برنامه‌ای روشن داشته باشیم. وی در جریان بررسی بودجه‌های سالانه، برنامه ششم، احکام دائمی، نظرش محل رجوع بوده و به اجرای سند چشم انداز ۲۰ ساله اهتمام دارد و ید طولایی در ترویج مسائل عدالت محورانه دارد.

بسطامی در پایان ضمن قدردانی از دولت و نمایندگان به نیابت از مردم استان ایلام، گفت: رابطه وزیر آموزش و پرورش با مجلس باید دوستانه و برادرانه باشد، مجلس هم ایشان را تنها نمی‌گذارد و امیدواریم بتوانیم با تعامل، برنامه ریزی و انسجام فکری وزارتخانه‌ای در تراز نظام و مبتنی بر مشی امامین انقلاب داشته باشیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: