مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:

۱۳۰ خانواده شوشتری به دلیل آبگرفتگی جابه جا شدند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دنبال بارش شدید باران در شوشتر، ۱۳۰ خانواده این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که به آنها امدادرسانی شد.

کد خبر: ۱۱۴۸۳۱
۱۲:۳۰ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان: شهاب صدیقی شامگاه یکشنبه در گفتگویی با صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع بارش شدید باران و سیل در شهرستان شوشتر، هماهنگی‌های لازم برای امدادرسانی در مناطق دچار سیل انجام شد.

صدیقی با اشاره به تخلیه آب در مناطق آبگرفته در شهرستان شوشتر افزود: با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل جابجا و میان آنها غذای گرم توزیع شود.

وی با اشاره به به اینکه به علت بارش باران، امروز کار بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا متوقف شده بود، ادامه داد: ادامه بازسازی مناطق زلزله زده از روز دوشنبه (امروز) از سر گرفته می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد آواربرداری، ۸۵ واحد آرماتور بندی پی، ۸۰ واحد فندانسیون بتنی و ۶۳ واحد نصب اسکله انجام شده است.

صدیقی با اشاره به نشست با مدیران بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده اندیکا گفت: کار بازسازی در مناطق زلزله زده با حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تقسیم کاری که با استان لرستان انجام شده نسبت به ۱۰ روز گذشته شتاب گرفته است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: