اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به پنج هزارمددجوی کمیته امداد در خوزستان

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان گفت: پنج هزار نیازمند و مددجوی خوزستانی از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شدند.

کد خبر: ۱۱۴۷۴۰
۱۲:۲۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:جمشید هاشمی فرد یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان در راستای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان استان بیش از  ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تا کنون پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان افزود: با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در تلاش هستیم بخشی از مشکلات مددجویان و محرومان را برطرف و آن‌ها را به توانمندی برسانیم.

هاشمی فرد ادامه داد: این تسهیلات در قالب طرح های اشتغال وخودکفایی ، کارگشایی وتسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه این صندوق زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی خوزستان است گفت: فعالیت‌های این صندوق صد درصد قرض‌الحسنه است. 

مدیرعامل صندوق امداد ولایت خوزستان با تاکید بر ضرورت جذب سپرده‌های مردمی برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان افزود: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در حوزه مشارکت‌های مردمی، با جذب مشارکت خیران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و افزایش سپرده‌گذاری ، می توان به تعداد بیشتری از متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

وی ادامه داد: از جمله کمک های این صندوق پرداخت تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت بدون کارمزد به مددجویان می باشد تا این افراد با دغدغه کمتر به رفع مشکلات خود بپردازند.

هاشمی فرد افزود: با گردش مالی سپرده گذاری از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات به مددجویان و اقشار نیازمند فراهم می‌شود.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد خوزستان هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: