برنامه مشابه بارسلونا برای حفظ یک ستاره دیگر

مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند تغیراتی در قرارداد گاوی، هافبک جوان و آینده دار خود ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۱۴۴۱۵
۱۳:۱۵ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - شرایط مالی در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست و مدیران این تیم به دنبال بازسازی این تیم با تکیه بر پرورش استعداد‌های جوان و استفاده از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا هستند. در هفته‌های اخیر شاهد تمدید قرارداد بارسلونا با بازیکنان جوان و ارزشمندی مانند آنسو فاتی و پدری بوده ایم و نشریه اسپورت مدعی شد این اتفاق به زودی در مورد گاوی، هافبک جوان کاتالان‌ها نیز رخ خواهد داد.

گاوی اولین قرارداد حرفه‌ای خود در سن ۱۶ سالگی امضا کرد و حالا قرارداد این هافبک جوان و آینده دار در سال ۲۰۲۳ با بارسلونا به اتمام خواهد رسید. مدیران بلوگرانا قصد دارند بند‌هایی مشابه آنچه در تمدید قرارداد آنسو فاتی و پدری گنجانده شده را در قرارداد گاوی نیز درج کرده و با قرار دادن بند آزادسازیی یک میلیارد یورویی، قرارداد گاوی را برای مدت پنج سال و تا سال ۲۰۲۶ تمدید کنند.

بارسلونا به خوبی می‌داند که تیم‌های بزرگ اروپایی از شرایط مالی نه چندان خوب این تیم آگاهی داشته و می‌توانند ستاره‌های جوان بارسلونا را در سال‌های پیش رو اغوا کنند. ژاوی، سرمربی جدید بلوگرانا نیز نگاه مثبتی به گاوی داشته و این هافبک ملی پوش احتمالا در سال‌های پیش رو یکی از ارکان مهم بارسلونا لقب خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: