معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی:

۲۵۵۹ عملیات تخصصی فنی و ویژه در سال جاری به شرکت‌های متقاضی ارائه شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از ارائه دو هزار و ۵۵۹ عملیات تخصصی فنی و ویژه در هفت ماه سال جاری به شرکت‌های متقاضی تابع شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی خبر داد.

کد خبر: ۱۱۴۳۴۳
۱۵:۳۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان: مهران مکوندی در تشریح عملکرد امسال مدیریت‌های خدمات فنی و ویژه به عنوان زیر مجموعه این معاونت، توضیح داد: از مجموع خدمات ارائه شده دو هزار و ۴۲ عملیات در حوزه مدیریت خدمات فنی و ۵۱۷ عملیات در قالب خدمات ویژه بوده است.

وی گفت: فعالیت‌های صورت پذیرفته در مدیریت خدمات فنی به تفکیک شامل ۹۸ مورد عملیات اسیدکاری گسترده و ویژه، ۶۰۹ مورد سیمانکاری، ۸۰۰ مورد تزریق پذیری، ۱۱۵ مورد لوله مغزی سیار، ۱۸۸ مورد آزمایش چاه با ساق مته، ۱۷۵ مورد لوله گذاری چاه، ۵ مورد نصب آویزه، ۲۵ مورد آزمایش بهره دهی چاه، ۱۰ مورد عملیات کامل و ویژه حفاری با هوا و ثبت متراژ دو هزار و ۲۳ متر و ۱۷ مورد عملیات ویژه مرتبط با حفاری فروتعادلی (UBD) می‌باشد.

مکوندی افزود: ۸۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۲۷۶ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۱۳۷ مورد چاه پیمایی، سه هزار و ۹۹۵ متر حفاری جهت دار و افقی بر ری ۱۶ حلقه چاه، ۳۸۲ متر مغزه گیری و دو مورد عبور از جداره از شمار عملیات محقق شده در مدیریت خدمات ویژه به شمار می‌آید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی اظهارکرد: این شرکت با توجه به ظرفیت‌های موجود از نظر تجهیزات و امکانات و همچنین برخورداری از متخصصان مجرب و کارآزموده مرتبط با خدمات یکپارچه فنی و تخصصی که مشتمل بر افزون به ۲۰ نوع عملیات تخصصی در صنعت حفاری می‌شود، آمادگی کامل برای همکاری و ارائه خدمات به شرکت‌های بهره بردار نفتی و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه حفاری در زمینه تعمیر و تکمیل چاه‌های توسعه‌ای و تعمیر چاه‌های در حال بهره برداری را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: