جورجینیو دیگر پنالتی زن اول ایتالیا نیست!

ایتالیا که در یورو ۲۰۲۰ به لطف عملکرد خوبش در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رسید، اکنون با مشکلات مهمی در استفاده از ضربات پنالتی روبرو شده است.

کد خبر: ۱۱۴۲۶۳
۱۵:۱۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - جورجینیو، هافبک ۲۹ ساله چلسی و تیم ملی ایتالیا پس از فینال یورو ۲۰۲۰ در دو دیدار رفت و برگشت مقابل سوئیس ضربات پنالتی خود را از دست داده تا صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲ با، اما و اگر روبرو شود. به گزارش گل ایتالیا، جورجینیو الان از نظر زدن ضربات پنالتی در وضعیت خوبی قرار ندارد و به احتمال بالا ضربات پنالتی از او گرفته خواهد شد. در صورتی که ایتالیا در دیدار سرنوشت ساز مقابل ایرلند شمالی صاحب ضربه پنالتی شود، دیگر جورجینیو پشت ضربه نخواهد ایستاد. لئوناردو بونوچی و دومنیکو براردی، گزینه‌های اصلی پنالتی زدن ایتالیا هستند و ظاهرا بونوچی شانس بالاتری نسبت به براردی دارد.

لئوناردو بونوچی کاپیتان تیم ملی ایتالیا از مهم‌ترین اعضای آتزوری است و سابقه خوبی در پنالتی زدن دارد. او در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶، از روی نقطه پنالتی دروازه مانوئل نویر را باز کرد و در این فصل سری آ هم از همین طریق به سمپدوریا گل زد. از طرف دیگر دومنیکو براردی در دوران فوتبالش ۳۶ پنالتی، از جمله ضربه پنالتی به انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ را گل کرده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: ایتالیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: