دستگیری ۳ زن و ۳ مرد در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان ” میناب ” از دستگیری ۶سارق حرفه ای توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۴۸۰
۱۱:۰۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ “عباس قاسمی” با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان سرقت و کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود :کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات گستره پلیسی توانستند باند ۶نفره سارقان متشکل از ۳زن و۳مرد غیر بومی استان که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که اقدام به سرقت و کلاهبرداری از مغازه ها می نمودند را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: کارآگاهان ضمن شناسایی محل دقیق مخفیگاه سارقان با تشکیل اکیپی مجهز به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۶ متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مسئول انتظامی شهرستان اظهار داشت: متهمان در بازجویی اولیه پلیسی تاکنون به بیش از۱۵ مورد سرقت و کلاهبرداری اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.




برچسب ها: سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: