ترافیک این روز‌های پایتخت؛ شورای شهر به موضوع ورود کرد

علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود شورا به مسئله ترافیک این روز‌های پایتخت خبر دا و گفت: معاونت حمل و نقل شهرداری قرار است ظرف یک هفته این موضوع را بررسی کند.

کد خبر: ۱۱۲۱۸۸
۱۶:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: وضعیت ترافیک این روز‌ها برای ما نیز سوال برانگیز است؛ به گونه‌ای که بعد از دقایق طولانی در ترافیک ماندن، می‌بینیم هیچ مانعی وجود ندارد که موجب بروز ترافیک شود.

او ادامه داد: بر همین اساس، جلسه‌ای با مسئولان شرکت کنترل ترافیک در شورای شهر برگزار کردیم و از آن‌ها خواستیم که در مورد وضعیت و چرایی ترافیک تهران توضیح دهند.

قائمی با بیان اینکه مسئولان اجرایی معاونت حمل و نقل اعلام کردند که مهلتی برای بررسی نقشه ها، آمار تردد و دوربین‌ها لازم دارند، افزود: به همین دلیل به آن‌ها فرصت یک هفته‌ای داده شد تا ضمن تحلیل داده‌ها و نقشه‌های ترافیکی تهران در مورد چرایی این ترافیک به ما توضیح دهند.

عضو شورای شهرتهران در پاسخ به این سوال که آیا زمان طرح ترافیک افزایش می‌یابد یا نه؟ گفت: به نظرم در اصل طرح ترافیک باید بازنگری صورت گیرد، اما اینکه طرح ترافیک چه تغییری باید داشته باشد، سوالی است که باید شورای عالی ترافیک به آن پاسخ دهد.

قائمی تصریح کرد: ترافیک این روز‌های تهران برای ما هم سوال برانگیز است و در یک مدت هفت روزه شهرداری به این سوال ما و مردم پاسخ خواهد داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: