اوساگونا آخرین خارجی طلبکار پرسپولیس شد

با پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین،  کریستین اوساگونا تنها طلبکار خارجی پرسپولیس خواهد بود که حدود ۱۰۰ هزار دلار از سرخ پوشان طلب دارد.

کد خبر: ۱۱۱۳۲۸
۱۴:۲۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

دیداریوز - روز قبل از قرض ۵۰ میلیاردی سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر داده و نوشتیم صدری با قرض این مبلغ هم بدهی بازیکنان را پرداخت می‌کند و هم سعی می‌کند بدهی کالدرون و دستیارش را بدهد.

خبری که با پرداخت طلب فصل قبل بازیکنان تایید شد. بر همین اساس مدیریت پرسپولیس که رقم بدهی کالدرون و دستیارش را تامین کرده قرار است طی روز‌های آینده و نهایتا تا روز‌های ابتدایی هفته آینده پروسه پرداخت مطالبات سرمربی پیشین خود را آغاز کند که البته باتوجه به تحریم‌ها کار سختی است و باید در چند بخش انجام شود.

با این حساب و پس از پرداخت این بدهی ۷۰۰ هزار دلاری که شامل ۵۸۰ هزار دلار به کالدرون و ۹۵ هزار دلار به خواکین به اضافه سود سالیانه و هزینه دادرسی برای هر دو پرونده خواهد بود، سرخ پوشان می‌توانند مهاجم خارجی مورد نظر یحیی گل محمدی را جذب کنند.

گفتنی است با پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین،  کریستین اوساگونا تنها طلبکار خارجی پرسپولیس خواهد بود که حدود ۱۰۰ هزار دلار از سرخ پوشان طلب دارد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: