نویر: آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌شود

مانوئل نویر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی آلمان اعلام کرد با حضور فلیک در راس کادرفنی این کشور می‌تواند قهرمان جام جهانی در سال آینده باشد.

کد خبر: ۱۱۱۰۴۱
۱۳:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از بیلد، تیم ملی آلمان بعد از حذف از مسابقات یورو با یواخیم لوو خداحافظی کرد تا هانسی فلیک با هدف برگرداندن مانشافت به قدرت هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. حال مانوئل نویر، دروازه بان ۳۵ ساله تیم ملی می‌گوید تیم ملی کشورش شانس خوبی برای قهرمانی در جام جهانی قطر دارد و رویای فتح جام جهانی اتفاقی واقع گرایانه برای مانشافت است. او در این باره به بیلد گفت:

 شانس خوبی داریم. می‌خواهیم یک بار دیگر در قله فوتبال باشیم. برای خودمان را به نحوی آماده کنیم که برای کسب عنوان قهرمانی بازی کنیم. می‌خواهیم فاتح جام جهانی شویم. این هدف تیم ملی آلمان است. باید تیمی باشیم که برای کسب عنوان قهرمانی آماده است و این موضوع کاملا واقع گرایانه است.

 


بیشتر بخوانید: هادی چوپان به مقام سوم مستر المپیا رسید!


 

نویر می‌گوید هنوز برنامه‌ای برای خداحافظی ندارد و بعد از جام جهانی قطر هم به فوتبال ادامه خواهد داد: برای من محدودیت سنی وجود ندارد. حتی نمی‌خواهم بگویم که در ۴۰ سالگی کارم با فوتبال تمام است. همه چیز به عوامل خاصی بستگی دارد: آمادگی من و این که از نظر فیزیکی خوب باشم و مشکلی برای تمرین کردن نداشته باشم. باید خوب بخوابم و رژیم غذایی سالمی داشته باشم. باید بتوانم خوب بازی کنم و تیم به من نیاز داشته باشد. ضمن این که باید همچنان از فوتبال لذت ببرم و آن را دوست داشته باشم.  

منبع: طرفداری
برچسب ها: مانوئل نویر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: