امام جمعه قشم: استاندار جدید هرمزگان در رفع محرومیت عزم جدی دارد

امام جمعه قشم در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان تاکید کرد که او عزم جدی‌ای برای رفع محرومیت در این استان دارد.

کد خبر: ۱۱۰۶۶۰
۱۷:۱۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: امام جمعه قشم گفت: استاندار جدید هرمزگان با روحیه جهادی و انقلابی برای محرومیت زدایی جدی، بستن منفذ‌های فساد اداری، جلوگیری از اسراف منابع مالی و استفاده حداکثری از نیرو‌های کارآمد بومی در این استان عزم راسخ دارد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مهدی دوستی در کنار نیرو‌های فعال و انقلابی استان هرمزگان می‌تواند برای رفع محرومیت‌ها راهگشا باشد.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار جدید هرمزگان ادامه داد: عملکرد استاندار جوان هرمزگان مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی در هرمزگان خواهد شد و برگ زرینی از خدمت در این بخش از خاک ایران رقم می‌خورد.

امام جمعه قشم با اشاره به نرخ بیکاری ۱۸.۲ درصدی استان هرمزگان تصریح کرد: ظرفیت بالای استان هرمزگان در کنار نیرو‌های بومی موجود در این استان می‌‎تواند اشتغال پایدار را رقم بزند که عملکرد گذشته استاندار جدید نوید آن را می‌دهد.

خدمت به مردم نیازمند اتحاد و همدلی است

حاجبی با اشاره به برخی فعالیت‌ها در فضای مجازی استان هرمزگان اظهار کرد: برای تسریع در انجام کار‌ها و خدمت به مردم بیاید اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در این راستا با سه تن از نمایندگان مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معتمدان سیاسی دیدار و گفتگو‌های سازنده‌ای انجام شده است.

امام جمعه قشم ادامه داد: در این دیدار‌ها تاکید شد که دولت باید نظر مجمع نمایندگان و دغدغه‌‎های آنان را مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: همه امور با اتحاد و همدلی شکل می‌گیرد که این اصل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محور اتحاد همه گروه‌ها در استان شخص نماینده، ولی فقیه است.

حاجبی خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی نیرو‌های انقلاب در هرمزگان در دولت انقلابی و مردمی رییس جمهور رییسی برگ زرینی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

هیات دولت در نشست عصر یکشنبه یازدهم مهرماه، مهدی دوستی را به عنوان بیستمین استاندار هرمزگان تعیین و رای اعتماد داد.

دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان‌های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: