سوارز: شادی گلم ربطی به کومان نداشت

لوئیس سوارز پس از پایان بازی اتلتیکو و بارسا سعی کرد تنش ها را کاهش دهد و گفت که شادی گل او ارتباطی به رونالد کومان نداشت.

کد خبر: ۱۱۰۳۹۴
۱۱:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - اتلتیکو مادرید امشب با ارائه یک بازی حساب شده و برتر توانست بارسا را با دو گل در وندامتروپولیتانو شکست دهد. نزدیک به ۶۵ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد بودند که توماس لمار و لوئیس سوارز با گل‌های دقایق ۲۳ و ۴۴ خود چگونه سه امتیاز را برای اتلتیکو به ارمغان آوردند. بارسا با این شکست شرایطش بحرانی‌تر شد و باید دید سرنوشت رونالد کومان چه خواهد شد. گل لوئیس سوارز نیز نوعی انتقام او از مربی هلندی بارسا بود.

سوارز در پایان بازی گفت: «خوشحالم که بردیم و به هدف مان رسیدیم. بارسا برایم حریف ویژه‌ای بود، ولی من ۱۰۰ درصد توانم را برای اتلتیکو گذاشتم و خوشحالم.»

عذرخواهی پس از گلزنی: «می‌دانستم که اگر گل بزنم، باید عذرخواهی کنم. به احترام بارسا و هوادارانش و نیز دوستانی که در این تیم دارم، نمی‌خواستم خوشحالی کنم.»

ژست تلفنی پس از گلزنی: «این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره مرا دارند و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

هواداران اتلتیکو: «هواداران فصل گذشته نتوانستند به خاطر پاندمی کرونا به ورزشگاه بیایند و امشب پس از مدت‌ها شاهد پر شدن وندامتروپولیتانو بودیم. آن‌ها به خوبی از تیم حمایت کردند و خوشحال به خانه برگشتند.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوئیز سوارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: