ایران ۱ ـ آرژانتین ۲؛ فوتسالیست‌ها به ازبکستان خوردند

در آخرین بازی گروه ششم از جام جهانی فوتسال که در لیتوانی برگزار می‌شود، ایران و آرژانتین برای صدرنشینی گروه با هم مسابقه می‌دهند.

کد خبر: ۱۰۹۲۱۳
۲۲:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: ایران و آرژانتین در گروه F جام جهانی فوتسال در حالی به دیدار هم رفتند که هرد دو تیم در دو بازی قبلی خود پیروز شدند و برای صدرنشینی گروه و رفتن به مرحله بعدی بازی سختی در پیش دارند.

این بازی در سرنوشت دو تیم در مرحله بعدی نقش تعیین‌کننده ای دارد. تیم صدرنشین به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و تیم دوم نیز با ازبکستان روبرو می‌شود. 

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران: سپهر محمدی (دروازه‌بان)- حمید احمدی- محمدرضا سنگ‌سفیدی- علی‌اصغر حسن‌زاده- سعید احمدعباسی

ترکیب ابتدایی تیم ملی آرژانتین: لوکاس فاراچ(دروازه‌بان)- سانتیاگو باسیله- آلان براندی- پابلو تابوردا- ماتیاس اِدِلستین

نیمه نخست بازی با مالکیت توپ در بیشتر دقایق مسابقه از سوی آرژانتین دنبال شد و ایران با دفاع خستگی‌ناپذیر و گاهی ضدحمله سعی کرد فشار حریف را کم کند. در نیمه نخست هیچ توئپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا نتیجه بدون گل ثبت شود. 

در نیمه دوم اما آرژانتین قفل دروازه سپهر محمدی را شکست .

گل اول آرژانتین: در دقیقه 24 لئاندرو کوزولینو کاپیتان تیم ملی آرژانتین پشت محوطه ایران صاحب توپ شد که شوت نوک پای او گل اول بازی را به همراه داشت.

گل دوم آرژانتین: در دقیقه 27 نفوذ بازیکن آرژانتین از سمت راست زمین و پاس او به مقابل تیرک دوم را استازونه تبدیل به گل کرد.

گل اول ایران: در دقیقه 26 علی اصغر حسن زاده در قوس جریمه توپ را گرفت و با یک چیپ عالی از روی سر دروازه‌بان آرژانتین دروازه را باز کرد.

بازیکنان ایران با زدن گل روحیه گرفتند و دو سه بار روی دروازه آرژانتین خطر ایجاد کردند. فرهاد فخیم دو بار دروازه‌بان حریف را به دردسر انداخت اما گل برای ایران به دست نیامد. 

در دقایق پایانی ایران بیشتر ابتکار عمل را در اختیار داشت و سعی کرد با حملات بیشتر بازی را به تساوی بکشد. ایران حتی یک بار هم روی یک شروع مجدد به گل رسید اما داور آن را نپذیرفت و حتی کمک داور ویدیویی هم نتوانست رای او را برگرداند. در نهایت حملات ایران سودی نداشت و آرژانتین با این برد خفیف به عنوان صدرنشین گروه دست یافت. 

ایران جمعه باید با ازبکستان بازی کند و آرژانتین هم با پاراگوئه تا دو دربی قاره‌ای شکل بگیرد. بازی ژاپن و برزیل در مرحله بعدی نیز مسابقه جذابی خواهد بود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: