بارسلونا به دنبال سه هدف بزرگ جنجالی در تابستان ۲۰۲۲

بارسلونا که دوران نقل و انتقالاتی بسیار سختی را پشت سر گذاشته حالا به دنبال سه هدف بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی است.

کد خبر: ۱۰۸۹۸۱
۱۱:۵۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - بارسلونا از همین حالا کار روی آینده باشگاه را با فرایند تمدید قرارداد بازیکنان جوان خود، چون آنسو فاتی، عثمان دمبله و پدری آغاز کرده است. پس از ناتوانی در حفظ مسی و خروج آنتوان گریزمان، حجم دستمزد‌های بارسلونا از صد درصد به هشتاد درصد رسیده که بارسلونا برنامه دارد آن را به ۶۵ درصد برساند.   ادوارد رومئو، نایب رییس اقتصادی بارسلونا روز پنج شنبه گفت اگر اوضاع بارسلونا خوب پیش برود، از تابستان بعدی در فصل نقل و انتقالات، فعالیت می‌کنند.  

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالاتی ۲۰۲۲، سه نام را بررسی می‌کند؛ ارلینگ هالند یکی از آن هاست که البته کل اروپا را خواهان خود می‌بیند. قرارداد پل پوگبا در تابستان بعدی با منچستریونایتد تمام می‌شود و دنی اولمو، محصول آکادمی لاماسیا که در روز‌های پایانی نقل و انتقالات بارسا برای جذبش تلاش کرد، دیگر نام‌هایی هستند که بلوگرانا آن‌ها را در لیست خود دارد.

دنی اولمو، هدف
دنی اولمو‌ می‌تواند یک قمار مطمئن برای بارسلونا در تابستان ۲۰۲۲ باشد. بارسلونا در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۱ برای جذب دنی اولمو اقدام کرد که به دلیل کمبود وقت، این انتقال لغو شد. با این حال بارسلونا و لایپزیش برای انتقال اولمو مذاکره خواهند کرد. بازیکن فارغ از شرایط بارسلونا و احتمال کاهش دستمزد،  با انتقال به این تیم موافق است و آمدن به نیوکمپ می‌تواند در آینده این هافبک ۲۲ ساله اسپانیایی یک فرصت خوب باشد. در ژانویه، انتقال اولمو به بارسلونا سخت به نظر می‌رسد، اما در تابستان، احتمال پیوستن این هافبک تیم ملی اسپانیا با قراردادی پنج ساله به بارسلونا، بالاست.  

ارلینگ هالند، رویا
ارلینگ هالند همان مهاجمی است که همه در بازار او را می‌خواهند. مهاجم ۲۱ ساله دورتموند، مشتریان زیاد و ثروتمندی دارد. علاوه بر بارسلونا، تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم او را می‌خواهند. در تابستان گذشته، مینو رایولا مدیر برنامه‌های این مهاجم نروژی با سران بارسلونا دیدار کرد تا از پروژه ورزشی این باشگاه مطلع شود. بارسلونا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ متحمل ضرر ۴۸۱ میلیون یورویی شد و از نظر مالی، کار بارسلونا برای جذب هالند خیلی سخت است. تنها روزنه امید بارسا برای جذب هالند، بند فسخ ۹۰ میلیون یورویی موجود در قرارداد اوست که از تابستان ۲۰۲۲ فعال می‌شود. البته هالند دستمزد بسیار بالایی هم می‌خواهد و در نظر دارد یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان شود؛ دستمزد سالانه‌ای که مینو رایولا برای او در نظر دارد، ۳۰ میلیون یورو است و البته رایولا هم کمیسیونی حدود ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد. به دلیل این هزینه‌های بالا، انتقال هالند برای بارسلونا صرفا یک رویاست، اما لاپورتا امیدوار است با توجه به روابط دوستانه اش با رایولا، بتواند او و بازیکن را متقاعد کند.

پل پوگبا، فرصت
در حالی که دنی اولمو یک گزینه واقعی و ارلینگ هالند یک گزینه رویایی است، مدیریت بارسلونا یک بازیکن دیگر را هم در نظر دارد که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. پل پوگبا، هافبک ۲۸ ساله منچستریونایتد قراردادش در ژوئن ۲۰۲۲ تمام می‌شود و با توجه به این که می‌تواند رایگان جدا شود، یک فرصت نقل و انتقالاتی بزرگ به شمار می‌رود. با این حال دستمزد بازیکن و کمیسیون مدیربرنامه او رقم پایینی نخواهد بود. مینو رایولا در نظر دارد از مشخص شدن آینده پوگبا هم رقم مهمی به دست آورد. بارسلونا طی روز‌های اخیر گام‌های اولیه برای جذب پوگبا را برداشته و آن‌ها نسبت به جذب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ ابراز علاقه کرده اند. اگرچه تیم‌های رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یوونتوس هم او را مد نظر دارند. خوان لاپورتا در نظر دارد ضمن حفظ سبک یوهان کرایوف در بارسلونا، یک غول هم به خط هافبک اضافه کند.  

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: