داور جنجالی برای یک بازی انتقامی در لیگ قهرمانان اروپا

یوفا برای بازی حساس سه شنبه شب بین بارسا و بایرن یک داور انگلیسی نام آشنا را انتخاب کرد.

کد خبر: ۱۰۸۲۵۹
۱۹:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه هفته جاری با برگزاری ۸ بازی در گروه‌های E تا H آغاز می‌شود که در مهمترین بازی بارسلونا میزبان بایرن مونیخ است. قضاوت این بازی گروه E برعهده مایکل اولیور انگلیسی است.

او را استیوارت برت و سیمون بنت به عنوان کمک همراهی خواهند کرد؛ ضمن اینکه دارن انگلند نیز داور وی‌ای آر خواهد بود. در این امر وی را استیوارت اتوِل و پل تیرنی همراهی می‌کنند.

اولیور ۳۶ ساله نوامبر ۲۰۲۰ دیدار بارسا برابر دیناموکیف را قضاوت کرد که با پیروزی ۲-۱ آبی اناری‌ها همراه بود. اکتبر ۲۰۲۰ نیز او داور بازی بایرن برابر اتلتیکو بود که به پیروزی ۴-۰ مونیخی‌ها ختم شد.

اولیور نوامبر ۲۰۱۹ داور بازی بارسا برابر اسلویا پراگ نیز بود که بدون گل مساوی شد و در برتری ۱-۳ بایرن برابر بشیکتاش (مارس ۲۰۱۸) و ۷-۰ مقابل بازل (۲۰۱۲) نیز قضاوت بازی را برعهده داشت.

در دیگر بازی مهم که در گروه H برگزار می‌شود، سردار آزمون و یارانش در تیم زنیت روسیه میهمان چلسی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هستند که این بازی را بارتوژ فرانکوفسکی از لهستان سوت می‌زند.
 
اسامی داوران ۶ بازی دیگر سه‌شنبه شب به شرح زیر است:
 
گروه E
دیناموکیف - بنفیکا: آنتونی تیلور از انگلیس
گروه F
یانگ بویز - منچستریونایتد: فرانسوا لتیسیه از فرانسه
ویارئال - آتالانتا: کلمان تورپن از فرانسه
گروه G
سویا - سالزبورگ: الکسی کولباکوف از بلغارستان
لیل - ولفسبورگ: دنی ماکلی از هلند
گروه H
مالمو - یوونتوس: آرتور دیاز از پرتغال
 
همه مسابقات شب نخست هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به جز مصاف یانگ بویز- منچستریونایتد و سویا - سالزبورگ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شوند. این دو بازی از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران آغاز خواهند شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: