مذاکره استقلال با جیووینکو همچنان ادامه دارد

استقلال به دنبال خرید مهاجم سابق تیم یوونتوس و الهلال است و حالا مذاکرات میان این دو برای پیوستن به تهران همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۷۱۲۰
۱۴:۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی، جووینکو، هافبک فصل گذشته الهلال عربستان است، بازیکنی که این فصل در لیست مازاد الهلال قرار گرفت.

باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن انجام داده است، اما دستمزد بالای او موانعی را برای مدیران این باشگاه ایجاد کند. در حال حاضر مذاکرات استقلال با این بازیکن ادامه دارد و باید دید بازیکن ایتالیایی راضی به حضور در لیگ ایران می شود یا نه.

همچنین ماجرای ارسلان مطهری و استقلال در فصل نقل و انتقالات به شکل دیگری رقم خورد. مطهری که برای آمدن به استقلال بارها علاقه اش را نشان داده بود، در یک فصل و نیم حضور در جمع آبی پوشان خیلی زود بین هواداران محبوب شد. او در نیم فصل دوم سال گذشته افت کرد و نتوانست بازیکن همیشگی شود.

در نقل و انتقالات او رقم زیادی به استقلال پیشنهاد کرد، اما مدیران باشگاه زیر بار آن نرفتند. زمانی که فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال حضور داشت او خواهان قرارداد یک ساله شد، اما باز هم با این درخواست مخالفت شد تا مطهری از لیست بازیکنان تمدیدی خارج شود.

با این حال، با پادرمیانی برخی ها برخی کدورت ها میان مطهری و کادر فنی برطرف شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، مهاجم استقلال به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

منبع: میزان
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: