انتشار منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱

منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به همراه مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوطه منتشر شد.

کد خبر: ۱۰۶۶۷۵
۱۲:۲۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ مرکز سنجش آموزش پزشکی راهنمای منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را به همراه مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به این رشته‌ها را منتشر کرده است.

منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ در اینجا قابل دسترسی است و داوطلبان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

منابع به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی در توضیح منابع آزمون اعلام کرد: «با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده‌ترین و شایسته‌ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و محدود کردن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی است لذا معرفی منابع به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی باید مطالعات گسترده و متنوع تری را در زمینه‌های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.»

در مورد تمامی منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن باید مورد استفاده قرار گیرد.

آزمون درس زبان به صورت عمومی، شامل درک متون و واژگان عمومی زبان در سطح انگلیسی Upper intermediate (متوسط به بالا) برگزار می‌شود.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به ۸۶ رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را اعلام کرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: