شوخی مورینیو درباره رکورد پیروزی‌اش در سری‌آ

ژوزه مورینیو در اولین مسابقه خود در سری آ با تیم رم، به یک پیروزی شیرین دست یافت که باعث شده نه تنها رکورد جدیدی را به نام خود کند، بلکه حال و هوای شادی نیز داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۵۹۹۴
۱۸:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - با پیروزی شب گذشته رم برابر فیورنتینا، ژوزه مورینیو تبدیل به سریع‌ترین مربی تاریخ شدکه در ۵۰ بازی در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس پیروز شده است و آقای خاص در شبکه‌های اجتماعی ردباره این رکورد خود دست به شوخی زد.

تیم رم شب گذشته در بازی افتتاحیه خود در سری آ مقابل فیورنتینا به لطف گل‌های هنریک مخیتاریان و جوردن ورتو با نتیجه ۳-۱ به برتری رسید.

مورینیو در حال حاضر در ۵۰ بازی از ۷۷ بازی خود در سری آ پیروز شده است و سریع‌ترین مربی است که در دوران سه امتیازی محسوب شدن برد‌ها از فصل ۹۵-۱۹۹۴، به این میزان پیروز شده است.

او در لیگ برتر با چلسی و در لالیگا با رئال مادرید به این موفقیت دست یافته است.

مورینیو توییتی را از اوپتا پائولو در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد و ضمن شوخی با رکورد خود نوشت: "لطفاً سوابق منفی من را نشان ندهید، فقط موارد خوب".

مربی پرتغالی با وجود پیروزی رم مقابل فیورنتینا چندان از نمایش شاگردانش راضی نبود.

مورینیو گفت: "این یک بازی واقعی و سرگرم کننده بو، هر چند که ما خیلی خوب بازی نکردیم. ما ۱۱ در برابر ۱۱، ۱۰ در برابر ۱۰ خوب بودیم، اما ۱۱ در برابر ۱۰ خوب نبودیم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مورینیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: