عدم قطعی برق در تعطیلات ۵ روزه

سخنگوی صنعت برق از عدم وجود محدودیت‌های برقی در چند روز آتی خبر داد و گفت: در ۵ روز تعطیل پیش‌رو خاموشی و قطعی برق نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۰۵۲۳۰
۱۲:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ مصطفی رجبی مشهدی افزود: از دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها می‌خواهیم تا از خاموش بودن وسایل برقی، سرمایشی و غیرضروری در این چند روز تعطیل مطمئن شوند و همچنین از هموطنانی که در این ایام تعطیلات در منزل می‌مانند نیز درخواست داریم توصیه‌های مدیریت مصرف را جدی گرفته تا این ایام بدون محدودیت سپری شود.

وی اضافه کرد: در روز‌های گذشته مصرف برق حدود ۶۶ هزار مگاوات بود که امروز هزار مگاوات کاهش یافت و در عین حال حدود ۸۰۰ مگاوات از نیروگاه‌هایی که خارج از مدار بودند به سرعت تعمیر شده و در مدار تولید قرار گرفتند.

به گفته رجبی مشهدی، امروز تعداد حوادث به میزان چشمگیری کاهش یافته و به تبع آن نیز اعمال محدودیت‌ها به حداقل رسید، به طوری که اگر در جایی نیاز به اعمال محدودیت و یا خاموشی پراکنده وجود داشت، از طریق جداول خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده‌ای بود که پیش از این به اطلاع مردم رسیده است.

وی با بیان اینکه برای هفته آینده هوای گرم و در نتیجه افزایش مصرف پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده تا روز‌های آینده را نیز بدون مشکل سپری کنیم.

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: