جزئیات پرداخت حقوق و مزایا در یک دستگاه دولتی/ میانگین حقوق کمتر از ۱۲ میلیون تومان

گزارش شفاف‌سازی مالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران حاکی از آن است که حدود ۹۲ درصد بودجه خردادماه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران صرف امور پرسنلی این سازمان اعم از حقوق، مزایا، بیمه، ایاب و ذهاب، یارانه غذا و خدمات رفاهی شده است.

کد خبر: ۱۰۴۱۳۷
۱۵:۵۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن انتشار جدول هزینه‌‎های خرداد ماه ۱۴۰۰، نحوه هزینه‌های سازمان مدیریت را به‌منظور شفافیت مالی اعلام کرده است. جزئیات این هزینه‌‎ها را در تصویر مشاهده کنید.

لازم به ذکر است، در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی)، آئین‌نامه اجرایی آن (مصوب ۱۳۹۳/۸/۲۱ هیئت وزیران)، مواد ۳۰، ۳۱، ۶۸، ۶۹، ۷۰، ۷۱ و ۷۲ بیانیه «منشور حقوق شهروندی» ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (آذرماه سال ۱۳۹۵)، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رویکرد‌های کلان دولت تدبیر و امید و برای ایجاد شفافیت مالی، مبارزه با فساد، برقراری محیط رقابت پذیر سالم و عدالت اقتصادی و تحقق نظارت همگانی بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به‌طور داوطلبانه اقدام به انتشار جزئیات هزینه‌های ماهانه خود در خردادماه جاری کرده‌است.

منبع: تحریریه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: