زاکانی: برایم سخت است از حوزه قانونگذاری به شهرداری پا بگذارم

کاندیدای گزینه شهرداری تهران گفت: برای من بسیار سخت است که از حوزه قانونگذاری به مجموعه شهرداری پا بگذارم و نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا با همه وجود از مردم عزیز پوزش می طلبم.

کد خبر: ۱۰۴۰۵۱
۱۱:۲۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - علیرضا زاکانی" کاندیدای گزینه شهرداری تهران  در دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در اینجا از همه کسانی که به عنوان عضو شورای شهر در پنج دوره گذشته بوده اند و همچنین شهرداران تهران در سنوات قبل تا کنون به ویژه آقای حناچی تشکر کنم.

زاکانی گفت: برای من بسیار سخت است که از حوزه  قانون گذاری به مجموعه شهرداری پا بگذارم و نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا با همه وجود از مردم عزیز پوزش می طلبم. به هر حال برای خدمتگزاری، عرصه های مختلفی وجود دارد و آنچه مهم است خدمت به انقلاب اسلامی است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خب جناب بگو کی تو را مجبور کرده از حوزه قانونگزاری به حوزه شهرداری بری ، بگو تا باهاش برخورد میکنیم . نباید افرادی که فرصت طلب و قدرتگرا و ابن الوقت نیستند را مجبور کرد علیرغم میل خودشان به شهرداری بفرستن . تو این زمانه یه رفتگر را هم نمیتوان علیرغم میلش به شهرداری فرستاد . امان از نفس قدرت طلب که چطور ادمهای بی میل را به ادمهای مشتاق تبدیل میکنه . بسوزه پدر این حس خدمتگزاری که یهو شیفتگان قدرت را به تشنگان خدمت تبدیل میکنه و اونها را به حوزه هایی میکشونه که تا بحال یه کلمه هم در مورد ویژگیهای شغلی ان نشنیده اند و یه روز هم در ارتباط با ان شغل نبوده اند . اینهم از معجزات شیفته خدمت بودنه که یه معلم ساده را میتونه به یه ابر مدیر شهری تبدیل کنه ، میگی نه برو از اونهایی که نامه فیلسوفانه در شورای شهر مینویسن بپرس .
اکبری
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دروغ میگی،فقط برای پست ومقام بود که این همه لق لق میزدی، به این و ان فحش میدادی،امثال شما مردم را سکوی پرتاپ میدانی، جایی رفتی ب ای تصرف بیت النمال که چهار سال برای کاندیدایی رییس جمهوری یرنامه ریزی کنی ،بیچاره تهران و اون مردمی که شورا ی شهر انتخاب کردن،شواریی که از خود اختیاری ندارد
ناشناس
|
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
آفرین؛ همان زاگانی درست است! بی ادبان را بی ادبی، جبر روزگار، قانون طبیعت و سنت الهی است.