منابع مالی رتبه بندی معلمان تامین می‌شود؟

معاون پارلمانی آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی معلمان از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر: ۱۰۳۸۵۷
۱۲:۰۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به گزارش ایسکانیوز، با وجود کشمکشی که برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان وجود دارد، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت که امکان تامین منابع مالی رتبه بندی در مجلس وجود دارد. او با اشاره به اینکه دولت لایحه را به مجلس ارسال کرد و مجلس اختیار تغییراتی در آن را دارد، گفت که در جلسات بررسی لایحه رتبه بندی ما هم به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش حضور پیدا کردیم و کمیسیون آموزش اهتمام لازم را برای پیشبرد طرح داشت.

احمدی لاشکی افزود: طبق آنچه سازمان برنامه و بودجه برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است، اعتبار کافی برای اجرای طرح نخواهد بود و امیدواریم که مجلس ردیفی برای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد. معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است و در این در حالی بوده که اعتبار مورد نیاز اولیه ٢٠ هزار تومان برآورده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: