رونالدینیو: برای برزیل ناراحت شدم و برای «مسی» خوشحال

اسطوره فوتبال برزیل گفت: لیونل مسی باید یک جام با تیم ملی می‌گرفت. با شکست برزیل برابر آرژانتین ناراحت شدم اما برای لئو خوشحال.

کد خبر: ۱۰۳۲۰۳
۱۳:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از مارکا، «رونالدینیو» در آخرین مصاحبه خود و در پاسخ به این پرسش که بهترین خاطرات فوتبالی‌اش در کدام تیم رقم خورده، اظهار داشت: انتخاب یک تیم سخت است. من وقتی توپ دارم، خوشحالم. در تمام باشگاه‌هایی که بازی کردم، خاطرات زیبایی داشتم و نمی‌توانم یکی را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: از فوتبال لذت ببرید و یاد بگیرید. فوتبال ورزشی نیست که من از تماشای آن لذت ببرم. من فقط تماشای بازی های بزرگ و بازیکنان برجسته را دوست دارم. 

رونالدینیو در مورد قهرمانی «لیونل مسی» به همراه تیم ملی آرژانتین برابر تیم برزیل در مسابقات کوپا گفت: برای برزیل ناراحت بودم اما برای لئو خوشحال. او باید با تیم ملی یک جام کسب می‌کرد و این موضوع من را بسیار خوشحال کرد. من هنوز رابطه خوبی با مسی دارم و هر زمان که فرصتی پیدا شود با هم صحبت می کنیم.

بازیکن تکنیکی سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال و تیم بارسا در خصوص خاطرات خود از این تیم اظهار داشت: دوران دیدنی و لذت‌بخشی بود. همه خاطرات من در فوتبال زیبا هستند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: