برادرکشی بر سر جا‌به‌جایی قفس قناری

مرد جوان که در جریان درگیری بر سر جابه‌جایی قفس قناری با برادر بزرگ‌ترش درگیر شده و بعد از قتل وی متواری شده بود، بازداشت شد.

کد خبر: ۱۰۲۷۶۷
۰۹:۴۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ صبح بیست‌وسوم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری امامزاده حسن (ع) به بازپرس کشیک جنایی پایتخت اطلاع داد دو برادر با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها زخمی و بعد از دو روز بستری در بیمارستان فوت شده و قاتل هم فرار کرده است. تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و قاتل با هم برادر بوده و در محله فلاح زندگی می‌کردند که برادر کوچک‌تر با ضربه چاقویی که به گردن برادر بزرگ‌تر زده باعث قتل وی شده و خواهرزاده آن‌ها که شاهد ماجرا بوده دایی زخمی‌اش را به بیمارستان رسانده است.

قاتل، فراری بود تا این‌که با گذشت ۷۸ روز از فرار، در خانه خواهرش در تهران شناسایی و بازداشت شد.

متهم به برادرکشی بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به قتل گفت: من و برادرم هردو معتاد به شیشه بودیم، اما او مشروب هم مصرف می‌کرد. کار آنچنانی نداشتیم و علاوه‌بر آن با جوجه‌کشی قناری و کبوتر، پولی برای هزینه زندگی‌مان تامین و با هم در یک خانه زندگی می‌کردیم، اما آن روز در خانه بر سر محل نصب قفس قناری جروبحث شد. دعوایمان بالاگرفت و به سمتم حمله کرد. محکم مرا از روی زمین بالا برد و محکم به دیوار کوبید که قفس قناری در آنجا بود.

وی افزود: به بالای قفس خوردم و دستم به بالای آن برخورد کرد که آنجا چاقو بود. آن را برداشتم و ضربه‌ای سمتش انداختم که رهایم کند که چاقو به گردنش خورد و زخمی شد. بعد هردویمان به کناری پرت شدیم. موقع فرار، خواهرزاده‌مان آمد که وحشتزده بود. او را به کناری هل داده و متواری شدم. بعدا فهمیدم فوت کرده است.

متهم به قتل ادامه داد: مخفیانه به مراسم خاکسپاری برادرم رفتم تا کسی مرا نبیند. بعد از رفتن حاضران بالای سر مزارش رفتم و ساعت‌ها گریه کردم که چرا او را کشتم. پشیمان بودم و خواستم حلالم کند. بعد از فرار، به خانه دوستان و افراد معتاد رفتم.

در این چند ماه سرگردان بودم. لحظه‌ای صحنه قتل برادرم و مزار او از مقابل چشمانم دور نمی‌شد. عذاب‌وجدان رهایم نمی‌کرد. بعد از این همه سرگردانی به خانه خواهرم رفتم و پنهان شدم تا به‌زودی تسلیم شوم که دستگیر شدم.

حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: متهم در بازداشت موقت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: جام جم
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: