شریعتمداری: فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به شستا ندارد

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام بدهی فدراسیون فوتبال از منابع نقدی توسط وزارت ورزش یا منابع غیرنقدی مثل ملک تامین و پرداخت شده است و فدراسیون هیچ بدهی به شستا ندارد.

کد خبر: ۱۰۰۴۹۳
۱۴:۰۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله با تمام مشکلات و مضایقی که نظام سلطه بر ما تحمیل کرده انجام شد، اظهار کرد: علاوه بر این تصمیم گرفته شد که با تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان از بودجه سازمان تامین اجتماعی همه کسانی که در مراکز بیمارستانی غیرسازمان تامین اجتماعی از امکانات بهداشتی استفاده می‌کنند بتوانند از فرانشیز صفر بهره‌مند باشند.

وی افزود: کاهش میزان مراجعات به سازمان تامین اجتماعی را با دولت الکترونیک پیگیری کردیم که منجر به کاهش هفتاد میلیون مراجعه به سازمان و شعب آن در سراسر کشور خواهد شد. در سطح‌بندی خدمات درمانی هم گام‌های خوبی برداشته شد و تلاش شد این خدمات سرپایی بیمارستانی هم به صورت مجانی در اختیار بیمه‌شدگان در سال ۱۴۰۰ قرار گیرد.
وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز با کمترین مشکل با ارائه خدمات اجتماعی و بیمه بدون دفترچه در سراسر کشور هستیم. از این دست خدمات در دولت یازدهم و دوازدهم بسیار بوده که گزارش کامل آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
شریعتمداری یادآور شد: برای پرداخت مستمری به مددجویان و افراد داری معلولیت شدید و خیلی شدید قدمهای خوبی برداشته شد. از ابتدای دولت تا امروز به طور متوسط مجموع منابع پرداختی و تقدیمی بهزیستی به جامعه هدف ۱۲.۷ برابر شد که رکورد قابل ملاحظه‌ای است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بدهی فدراسیون فوتبال به شستا، گفت: آن شرکت در راستای اجرای دستور ستاد مبارزه با تحریم اقدام به تامین منابع برای حوزه ورزش کشور کرده و این منابع مجانی در اختیار آنان قرار نگرفته و تضمین کافی برای پرداخت در همان زمان دریافت شده است و بعد از آنکه امکان پرداخت نقدی فراهم شد و مقداری از آن بدهی باقی ماند، طبق گزارشات مکتوب سازمان، تمامی طلب به طور کامل وصول شده و بدون تردید هیچ حقی از جامعه مخاطب ما تضییع نشد.

شریعتمداری تاکید کرد: تمام این بدهی از منابع نقدی توسط وزارت ورزش یا منابع غیرنقدی مثل ملک تامین و پرداخت شده است و فدراسیون هیچ بدهی به شستا ندارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: