چهار غایب بزرگ استقلال برای دربی پایتخت

از جمع بازیکنان حاضر در ترکیب استقلال در دربی قبلی جام حذفی ۴ بازیکن دیگر در این تیم حضور ندارند.

کد خبر: ۱۰۰۲۷۵
۱۲:۰۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - تیم استقلال که پنج شنبه بیست و چهارم تیر ماه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود پیش از این در تاریخ پنجم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ بار دیگر در همین تورنمنت و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس رفت.

استقلال در آن دیدار با ترکیب اولیه: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، وریاغفوری، مهدی قائدی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، علی کریمی و آرش رضاوند بازی را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: مدافع «دربی باز» استقلال به بازی با پرسپولیس رسید

بیشتر بخوانید: درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی


در جمع ترکیب ۱۱ نفره آن روز استقلال علی کریمی در پایان فصل از این تیم جدا و راهی لیگ قطر شد. هرویه میلیچ هم به تازگی در اعتراض به ۱۰ ماه عدم دریافت حقوقش (پس پایان قرارداد فوتبالی اش) ایران را ترک و از این تیم جدا شد. این دو نفر در بازی قبلی دربی جام حذفی برای استقلال به میدان رفتند اما در جمع نفرات تعویضی استقلال نیز فرشید باقری و میلاد زکی پور که از روی نیمکت به ترکیب استقلال اضافه شدند هم در پایان فصل گذشته از استقلال جدا شده و راهی تیم گل گهر سیرجان شدند. فرشید باقری در دقیقه ۵۱ جایگزین فرشید اسماعیلی شد و میلاد زکی پور در دقیقه ۹۲ (نیمه اول وقت‌های اضافه) به جای علی کریمی به میدان آمد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: