واکنش سفیر ایران در پرتغال به پوشش خبری گردهمایی گروه منافقین

سفیر جمهوری اسلامی ایران ، در توییتی نوشت: هنگامی که بنگاه‌های تروریستی و قاتلان هزاران ایرانی توسط سازمان‌های تبلیغاتی ملکه، معترضین تبعیدی خوانده می‌شوند، تصور رسانه‌های آزاد و بی‌طرف در غرب نیز یک شوخی خنده‌دار است.

کد خبر: ۱۰۰۱۶۵
۱۵:۱۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - مرتضی دامن‌پاک جامی در توییتی در واکنش به پوشش خبری گردهمایی گروهک نفاق در توییتی نوشت: «هنگامی که بنگاه‌های تروریستی و قاتلان هزاران ایرانی توسط سازمان‌های تبلیغاتی ملکه، معترضین تبعیدی خوانده می‌شوند، تصور رسانه‌های آزاد و بی‌طرف در غرب نیز یک شوخی خنده‌دار است. مثل عقرب‌گزیدگی است، انتظاری نیست که ماهیتش تغییر کند!»

۱۹ تیر ماه نشست سالیانه فرقه تروریستی منافقین با حضور اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برگزار شد.

«تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه، «کوین مک کارتی» رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، «باب منندز» رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا، «کوری بروکر»، «جین شاهین»، «ریک اسکات» و «جان کورنین» سناتور‌های جمهوری‌خواه در این نشست حضور داشتند.

در این سیرک رسانه‌ای، «استیون هارپر» نخست وزیر سابق کانادا نیز حضور داشت و به موضع‌گیری علیه رئیس جمهور منتخب و دولتِ هنوز تشکیل نشده او پرداخت!

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
امسال خیلی هزینه داده هم عربستان هم اسرائیلی‌های هر کدام از مقامات اخراجی وسایر ین حدود نزدیک ۵۰۰ ملیون دلار دادن به این بدبخت ها تا از جنایتکاران حمایت کنند جای صدام وترامپ خالی بود نماینده هیتلر هم شرکت کرد