تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فوتبال گیت (۲۸)

تراکتور سازی با فیروز کریمی؛ پرشورها هنوز جاه‌طلبند!

فوتبال گیت سجاد شجاعی در این شماره مروری کوتاه کرده است بر وضعیت تیم تراکتور سازی در آستانه آغاز لیگ برتر. پرشورهایی که با فیروز کریمی جاه طلبی جدیدی را آغاز کرده‌اند.

کد خبر: ۱۱۲۱۶۰
۱۴:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

تراکتور سازی و فیروز کریمی

دیدارنیوز _ سجاد شجاعی*: در ادامه بررسی شرایط تیم‌های پرطرفدار و مدعیان احتمالی لیگ برتر به پر شور‌های تبریز می‌رسیم.

تراکتوری‌ها که فصل قبل را با مشکلات مدیریتی و مالکیتی زیادی پشت سر گذاشتند در فصل نقل و انتقالات هم مهره‌های زیادی را از دست دادند و دوبار هم در یک ماه اخیر تغییر سرمربی داشتند که در نهایت پس از فراز کمالوند، فیروز کریمی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود خواهند داشت.

تراکتور که به عنوان نماینده ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت تا مرز انصراف از این رقابت‌ها هم پیش رفت، اما در نهایت با تهدید‌ای اف سی مجبور شد در این مرحله بازی کند و در حالی که فقط ۱۶ بازیکن در اختیار داشت به مصاف النصر متمول و پر مهره رفت و با وجود بازی قابل قبول یک بر صفر مغلوب رقیب عربستانی شد تا پیش فصل را با حذف از آسیا آغاز کند.

تراکتور لیگ بیست و یکم را با چهره‌ای جدید آغاز خواهد کرد و بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب خواهد داشت و بر خلاف سال‌های قبل ولخرجی‌های بی حاصل در نقل و انتقالات نداشته و دیگر از بلند پروازی‌های مالک این باشگاه خبری نیست.
البته تراکتور بدهی‌های سنگین داخلی و خارجی زیادی دارد که ممکن است در ادامه، کار را برای این تیم پرطرفدار سخت‌تر هم بکند، البته مدیران این باشگاه قول حل مشکلات مالی باشگاه را دادند که امیدواریم اینبار وعده‌های آن‌ها جامه عمل بپوشد و پس از مدت‌ها عقلانیت به اداره این تیم ریشه دار برگردد.

*«فوتبال گیت» عنوان ستونی است از سجاد شجاعی روزنامه‌نگار در مجموعه رسانه‌ای دیدار که به مرور متن و حاشیه فوتبال ایران اختصاص دارد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی