تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فوتبال گیت (۱۶)

پرسپولیس و عیسی فاتحان دربی

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی فوتبال باشگاهی ایران می‌پردازد. ماجراهای دربی و بازی‌های دیگر هفته بیست و سوم، سوژه این قسمت است.

کد خبر: ۹۱۳۹۴
۱۰:۵۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

فوتبال گیت (۱۶) / پرسپولیس و عیسی فاتحان دربی

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: برای سومین بار پیاپی ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، شاهد برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت بود. در این دیدار که تاثیر زیادی در معادلات صدر جدول داشت و به همین دلیل حساسیت دو چندانی پیدا کرده بود، استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و توانست چندباری به دروازه حامد لک نزدیک شود اما در گلزنی ناکام ماند. در ادامه و تا پایان نیمه اول بازی پایاپای بود و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند، اما آنچه تفاوت دو تیم را رقم زد تعویض‌های یحیی بین دو نیمه بود. گل‌محمدی نیمه دوم را با دو تغییر آغاز کرد و با ورود سرلک و فرجی توانست تا حدودی جریان بازی را به نفع خود رقم بزند و همان پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم تک گل سه امتیازی خود را به‌وسیله آل کثیر به ثمر رساند تا در نهایت هم سرخپوشان فاتح دربی شوند و هم عیسی بازگشت خود به میادین را با یک گل سه امتیازی در دربی باشکوه‌تر کند. آنچه در این بازی به چشم خورد بی‌برنامگی استقلال پس از گل خورده و کنترل خوب بازی توسط سرخپوشان پس از به ثمر رساندن گل بود. همچنین برای چندمین بازی پیاپی وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شد که با یک بازی درخشان یک بار دیگر ارزش‌های بالای خود را به نمایش گذاشت.

بازگشت قلعه‌نویی به کورس

ذوب آهن که هفته گذشته دست به کاری بزرگ زده بود و استقلال را در تهران مغلوب کرده بود این هفته به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در نهایت مغلوب شاگردان امیر قلعه‌نویی شد تا تیم خوب استان کرمان به رتبه سوم جدول صعود کند. گل‌گهری‌ها هرچند شانس چندانی برای قهرمانی ندارد اما از بخت خوبی برای کسب سهمیه برخوردار هستند که این موضوع هم برای این تیم کمتر از قهرمانی نیست و می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای استان کرمان، مجموعه گل‌گهر و بخصوص شخص امیر قلعه‌نویی باشد. ژنرال که فصل پیش با سپاهان پر مهره موفق به کسب سهمیه آسیایی نشد، اگر بتواند این کار را با گل‌گهر انجام دهد، دست به کار بزرگی زده و یکبار دیگر توانایی‌های خود را به رخ منتقدانش خواهد کشاند.

معضلی بنام گزارشگر در صدا و سیما

طی سال‌های اخیر دو گزارشگر با سابقه و محبوب فوتبال از گزارشگری در سازمان صدا و سیما کنار گذاشته شدند یا خود خواسته از ادامه همکاری با این نهاد کناره‌گیری کردند و گزارشگران جایگزین نتوانستند جای خالی آن‌ها را پر کنند. هیچ‌کدام از گزارشگران تازه کار افراد صاحب سبکی در حرفه خود محسوب نمی‌شوند و حتی گزارش‌های عباس قانع که در ابتدای شروع فعالیتش به‌عنوان پدیده گزارشگری ایران مطرح شده بود، انتقادهایی را از طرف بینندگان به همراه داشته. به هر صورت این ضعف بزرگ رسانه ملی است که نتوانسته چند گزارشگر ممتاز را در این سال‌ها تربیت کند و سرمایه‌های خود را هم سوزانده. علی الحساب ظاهرا فوتبال دوستان مجبورند مسابقات را با گزارش‌های متوسط یا حتی ضعیف گزارشگران فعلی تحمل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی