تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فوتبال گیت (۲۱)

اولین مسافر سقوط به لیگ آزادگان معرفی شد

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی فوتبال باشگاهی ایران می‌پردازد. ماجراهای هفته بیست و هفتم، سوژه این قسمت است.

کد خبر: ۹۹۹۶۲
۱۴:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

فوتبال گیت

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: همانطور که از هفته‌ها قبل پیش بینی می‌شد ماشین سازی به عنوان اولین تیم سقوط کننده در این فصل به دسته پایین‌تر مشخص شد. این تیم ریشه دار تبریزی که مشکلات مدیریتی بسیاری داشت در میانه های فصل بطور کامل رها شد و حتی مالک این تیم که مالکیت تیم دیگر تبریزی را هم بر عهده دارد میخواست ماشین سازی را از لیگ خارج کند که با ورود هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی این موضوع منتفی شد اما در نهایت این تیم به دلیل بی کفایتی مدیرانش در فاصله ۳ هفته مانده به پایان مسابقات سقوط کرد تا مالکانش به خواسته خود برسند و احتمالا در مرحله بعد پروژه انحلال این باشگاه قدیمی کلید خواهد خورد.

برد پیش دربی سرخابی‌ها

دو تیم پرسپولیس و استقلال که پنجشنبه هفته جاری در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت با دو نتیجه مشابه موفق شدند رقبایشان را شکست دهند تا  صدرنشینی پرسپولیس تثبیت و سهمیه آسیایی استقلال قطعی شود. ظاهرا مشکلات مالی و مدیریتی نتوانسته خللی در عملکرد دو تیم داشته باشد و هرچند گلایه ها از سوی هر دو تیم نسبت به شرایط مالی وجود دارد اما در زمین مسابقه نتایج بر وفق مراد هواداران رقم می‌خورد که این موضوع نوید یک دربی جذاب و احتمالا پرحاشیه را میدهد. باید دید در نهایت استقلال انتقام شکست دربی برگشت این فصل را خواهد گرفت یا پرسپولیس می‌تواند باخت در دربی جام حذفی سال قبل را جبران کند.

فوتبال گیت

رقابت تنگاتنگ دو تیم صنعتی برای بقا

به احتمال زیاد از بین دو تیم سایپا و ذوب آهن یکی در فصل آینده لیگ برتر غایب خواهد بود و به همراه ماشین سازی به دسته یک سقوط خواهد کرد. البته نساجی و حتی تا حدی نفت مسجد سلیمان هم خطر سقوط را احساس می‌کنند اما وضعیت این دو تیم فعلا کمی بهتر از سایپا و ذوب آهن است. شاید اولین بار باشد که دو تیم صنعتی که معمولا شرایط مالی و مدیریتی بهتری دارند، در یک فصل تا این حد در خطر سقوط قرار دارند. البته سایپا و ذوب آهن بطور کلی در سالهای اخیر وضعیت خوبی نداشتند و معمولا در نیمه دوم جدول فصل را به پایان رساندند که با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند اصلا قابل قبول نیست و نشان از ضعف مدیریتی دو مجموعه دارد.

سپاهان همچنان منتظر لغزش پرسپولیس

در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر همچنان رقابت در صدر نزدیک و تنگاتنگ دنبال می‌شود و هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان می‌دانند که حق لغزش ندارند. سپاهان در سه بازی پیش رو حتی اگر یک مساوی هم به یکی از حریفان دهد به احتمال فراوان جام را از دست داده و پرسپولیس هم که یک بار، پنج فصل قبل قهرمانی را در هفته پایانی با تفاضل گل از دست داد می‌داند که فرصت اشتباه کردن ندارد. سپاهان این هفته در اصفهان صنعت نفت را شکست داد تا همچنان امیدوار به هفته های آتی باشد. سجاد شهباززاده هم با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند گام بلندی برای کسب عنوان آقای گلی در این فصل برداشت.

آنچه در هفته های پیش رو اهمیت دارد و می تواند در  قهرمانی و سقوط تیمها موثر باشد حداقلی شدن اشتباهات داوری و بازی جوانمردانه از طرف تیمهای میانه جدولی است. قطعا سه هفته پایانی لیگ برتر پرحادثه،داغ و جنجالی دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی