تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فوتبال گیت آسیایی / پایان شیرین برای ایران با صعود سحرگاهی تراکتور

فوتبال گیت عنوان ستون ثابتی است به قلم سجاد شجاعی درباره فوتبال باشگاهی ایران در این شماره ویژه از این ستون شجاعی به صعود شیرین ۳ تیم ایرانی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

کد خبر: ۸۹۳۳۷
۱۸:۰۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

فوتبال گیت

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان رسید و سه نماینده ایران جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کردند.

در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد معادلات شب پایانی مسابقات تا این حد به سود تیمهای ایرانی و بخصوص تراکتور رقم بخورد، ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا پرشورها به عنوان یکی از سه تیم دوم به مرحله یک هشتم پایانی مسابقات راه یابند و برای اولین بار هر سه تیم پر طرفدار کشور در مرحله حذفی حاضر باشند.

اما آنچه از این به بعد تعیین کننده نتایج تیمهای ایرانی خواهد بود تقویت آنها برای حضور پر قدرت در دور بعدی مسابقات است.در شرایطی که همه میدانند تیمهای ثروتمند عربی خود را چگونه برای حضور در مراحل بعدی تجهیز می‌کنند، از باشگاه‌های ایرانی زمزمه‌های جدایی ستاره ها به گوش می‌رسد. این موضوع بخصوص در مورد سرخابی‌های پایتخت مشهودتر است و حتی نام تیم‌های آینده برخی از بازیکنان این دو باشگاه در رسانه ها مطرح شده است. آنچه حائز اهمیت است نحوه مدیریت باشگاه‌ها در این زمینه است. همه می‌دانند با جدا شدن بازیکنانی مثل قایدی و نورالهی و کنعانی زادگان، نمایندگان کشورمان به شدت افت خواهند کردند و احتمال موفقیت آنها در آسیا کاهش می‌یابد.

موضوع دیگر تغییرات در دولت است که احتمالا تغییر مدیران این دو باشگاه در تابستان پیش رو را به همراه خواهد داشت. امیدواریم مسئولین فعلی و آتی ورزش کشور بدانند که حضور پر قدرت نمایندگان کشورمان در آسیا نیازمند ثبات و آرامش است و نباید در آستانه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی و در زمان نقل و انتقالات تابستانی، دست به تغییرات زیادی در کادر مدیریتی باشگاهها بزنند.

آنچه امروز برای فوتبال باشگاهی ما به وجود آمده فرصتی مغتنم است، که در این شرایط سخت کشور می‌تواند هر چند کوتاه، شادی را به جامعه ایران هدیه کند. امیدواریم نمایندگان کشورمان به خوبی تقویت شوند تا از این فرصت برای اثبات اقتدار فوتبال ایران در آسیا استفاده شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی