تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فوتبال گیت (۱۳)

خیز سپاهان برای قهرمانی

فوتبال گیت عنوان ستونی به نوشته سجاد شجاعی است که به مسائل و حواشی لیگ برتر به صورت هفتگی می‌پردازد.

کد خبر: ۸۵۲۵۴
۱۱:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

خیز سپاهان برای قهرمانی

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: در هفته‌ای که پرسپولیس چمن بلند ورزشگاه امام رضا را بهانه فرصت‌سوزی‌های عجیبش کرد و استقلال عملکرد نه چندان مطلوبی در برابر پیکان داشت و سرخابی‌ها امتیازات حساسی را از دست دادند، سپاهان به روند پیروزی‌هایش ادامه داد و سال جدید را با صدرنشینی آغاز کرد.  

شاگردان نویدکیا با توجه به شرایط مطلوبی که دارند و عدم حضور در آسیا و استراحت بیشتر نسبت به دو رقیب تهرانی، وضعیت مناسب‌تری برای قهرمانی دارند. هرچند که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده اما با این روند امتیاز‌گیری زرد‌پوشان اصفهانی و فرصت‌سوزی‌های رقبای پایتخت‌نشین، باید سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی این فصل دانست. در میان موفقیت‌های سپاهان و فارغ از نتیجه‌ای که این تیم در پایان فصل کسب خواهد کرد، نمی‌شود به متانت و شخصیت محرم نویدکیا و انتخاب‌های درست و اصولی‌اش در کادر فنی و بازیکنان اشاره نکرد، مربی که در اولین فصل حضورش در قامت مربی، رفتاری بسیار پخته از خود به نمایش گذاشت و نوید ظهور یک مربی جنتلمن و بی‌حاشیه را به فوتبال ایران می‌دهد.

 

ذوب آهن و نساجی در مسیر پیشرفت، ماشین سازی اولین گزینه سقوط

تغییراتی که روی نیمکت ذوب آهن و نساجی صورت گرفت نتایج مثبتی را برای آن‌ها در پی داشت و حالا هفته به هفته از قعر جدول فاصله می‌گیرند و مژده روزهای بهتری را به هوادارانشان می‌دهند. ساکت الهامی که در شرایط بسیار سختی مسئولیت نیمکت نساجی را قبول کرد حالا دارد ارزش‌های فنی خود را اثبات می‌کند و اگر نتایج خوب هفته‌های اخیر را ادامه دهد می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را در قلب نساجی دوستان شهر خسته برای خود بسازد.

مجتبی حسینی هم که دومین دوره حضورش را روی نیمکت ذوب آهن تجربه می‌کند، توانسته تا اینجای کار این تیم را از بحران خارج و نتایج قابل قبولی با سبزپوشان کسب کند تا هواداران اصفهانی امیدوار به روزهای بهتر باشند.

ماشین سازی که تیم دوم و ریشه‌دار دیار ستارخان است  روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و ظاهراً در مسیر تیم‌های ریشه‌دار اما نابود شده فوتبال کشور قرار گرفته و هم در بخش مدیریت و هم روی نیمکت با بلاتکلیفی روبه‌رو است. مالک شهرت‌طلب اما ناکارآمد تبریزی در روزهای پایانی سال گذشته اعلام کرد که دیگر تمایلی به ادامه مالکیت این تیم ندارد و می‌خواهد امتیاز این تیم را واگذار کند، گویی تیم فوتبال متاع بازار تره‌بار است که هر زمان دیدی بار روی دستت مانده، آتش به مالت بزنی و اعلام کنی زیر قیمت می‌خواهی بارت را به فروش برسانی. مشخص نیست تا کی این روند واگذاری‌های بی‌قاعده می‌خواهد تیشه به ریشه تیم‌های قدیمی و اصیل فوتبال ایران بزند و سرنوشت دیروز ابومسلم و سپیدرود و نفت تهران و امروز ماشین‌سازی، فردا نصیب کدام تیم ریشه‌دار فوتبال کشور خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی