تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فوتبال گیت (۲۶) + فایل صوتی

خیز استقلال برای قهرمانی با ترکیب سردار و فرهاد!

به عنوان مقدمه‌ای بر شروع لیگ برتر فوتبال ایران سجاد شجاعی در یادداشت‌های کوتاهی به مرور وضعیت تیم‌های مدعی در آستانه لیگ پرداخته است. فوتبال گیت این فصل با استقلال آغاز شده است!

کد خبر: ۱۱۱۹۳۳
۱۵:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

استقلال مجیدی آجورلو فصل جدید

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی*: کمتر از یک هفته به آغاز لیگ برتر بیست و یکم باقی مانده است و قصد داریم در روز‌های آتی به بررسی عملکرد تیم‌های پرطرفدار و احتمالا مدعی فصل آینده در دوران آماده سازی و پنجره نقل و انتقالاتی بپردازیم و براساس حروف الفبا به عنوان اولین تیم به سراغ استقلال تهران میرویم.

فایل صوتی این یادداشت را بشنوید

آبی پوشان یک فصل پرحاشیه و پر تغییر را پشت سر گذاشتند که دامنه این حواشی و تغییرات به فصل نقل و انتقالات هم کشیده شد و سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان و پس از شکست مقابل الهلال و حذف در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا احمد مددی از سمت خود برکنار و مصطفی آجرلو، چهره نام آشنای نظامی_فوتبالی به عنوان مدیر عامل استقلال منصوب و هیات مدیره باشگاه هم با تغییراتی مواجه شد و برای مثال محمد مومنی، مهاجم سابق استقلال به جمع هیات مدیره این باشگاه اضافه شد و دیگر پیشکسوت استقلال یعنی مهدی پاشازادهه که به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه منصوب شده بود تنها پس از ده روز از آغاز به کارش از این سمت عزل شد.

آبی‌های تهران در فصل نقل و انتقالات هم پر سر و صدا بودند و ستاره خوش تکنیک تیمشان یعنی مهدی قایدی را با حرف و حدیث‌های فراوان به تیم شباب اهلی امارات فروختند و ظاهراً از این انتقال درآمد خوبی هم کسب کردند. دیگر خروجی‌های مطرح استقلال مسعود و ریگی و فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته و محمد نادری و میلیچ و داریوش شجاعیان بودند که جدایی آن‌ها هم کم حاشیه نبود.

اما شاید پر حرف و حدیث‌ترین بخش فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات رفت و برگشت‌های بازیکنانی مثل رشید مظاهری و سید حسین حسینی بود که به نظر زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نبود و پرنسیب‌های این باشگاه در این رفت و آمد‌ها رعایت نشد.

به هر صورت استقلال با جذب امین قاسمی نژاد، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، علی رضا رضایی و ابوالفضل جلالی و البته گابرین پین ایتالیایی به عنوان دستیار مجیدی تا حدودی توانسته جای خالی نفرات جدا شده را پر کند و البته همچنان در بازار نقل و انتقالات حضور فعالی دارد و گفته می‌شود در روز‌های آتی چند بازیکن خارجی به جمع شاگردان مجیدی اضافه خواهند شد.

باید دید آیا ترکیب سردار و فرهاد در کادر مدیریتی و فنی میتواند استقلال را از ناکامی سال‌های اخیر نجات دهد یا باز هم دست این تیم از جام کوتاه خواهد ماند.

*«فوتبال گیت» عنوان ستونی است از سجاد شجاعی روزنامه‌نگار در مجموعه رسانه‌ای دیدار که به مرور متن و حاشیه فوتبال ایران اختصاص دارد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی