معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

افق کاهشی "کرونا" در کرمانشاه فعلا دیده نمی‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ادامه روند افزایشی شیوع ویروس "کرونا در استان، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده فعلا افق کاهشی برای "کرونا" در کرمانشاه دیده نمی‌شود.

۳ عاملی که بلای جان نیلوفر‌های "سراب نیلوفر" کرمانشاه شده‌اند

مجری طرح رهاسازی نیلوفر‌های تکثیرشده در سراب نیلوفر، خشکسالی، قایق سواری و شنا کردن مردم را بلای جان نیلوفر‌های سراب نیلوفر دانست و گفت: باید از اواخر بهار برای مدتی قایق سواری و شنا را در سراب نیلوفر متوقف کرد تا نیلوفر‌ها رشد کنند.

سرا‌های بازار سنتی کرمانشاه احیاء می‌شوند

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بابیان اینکه سرا‌های بازار سنتی کرمانشاه طی دهه‌های گذشته به شکل متروکه درآمده‌اند، گفت: برنامه احیاء این سرا‌ها را با احیاء سرای وکیل الدوله در دستور کار قرار داده‌ایم.

علت افزایش مبتلایان کرونا در کرمانشاه چیست؟

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه علت افزایش ناگهانی شمار مبتلایان کرونا در استان را اجرای پایلوت طرح تست کرونا از بیماران سرپایی در استان عنوان کرد.
مدیر امور عشایری کرمانشاه:

عشایر امسال ماشینی کوچ کنند

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه از عشایر استان خواست هم برای ورود به مناطق ییلاقی عجله نکنند و هم امسال ترجیحا با خودرو کوچ کنند.

پیاده‌روی "عروسک‌های کرونایی" در کرمانشاه!

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در اقدامی جالب عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا" ساخته و آن‌ها را به مراکز پرتجمع شهر فرستاده تا مخاطرات حضور در مکان‌های شلوغ را در این روز‌های کرونایی به مردم گوشزد کنند.
۵