تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
اخبار استان کرمانشاه

برق ۸۰ دستگاه پرمصرف قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد پیک مصرف برق استان تا دو هفته آینده اتفاق بیفتد و گفت: ۳۲ درصد مشترکین استان پاداش مدیریت مصرف برق گرفتند.

کد خبر: ۱۵۳۳۰۶
۱۱:۲۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

برق ۸۰ دستگاه پرمصرف قطع شد

 

دیدارنیوز: علی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روز‌های گرم مرداد و افزایش مصرف برق به دلیل بالا رفتن دمای هوا، گفت: بیشترین میزان مصرف برق استان از ابتدای فصل گرمای امسال را در پیک شب اول مرداد ماه و به میزان ۸۳۹ مگاوات داشتیم که البته هنوز با رکورد مصرف ۸۴۳ مگاواتی سال گذشته فاصله دارد.

وی از پیش‌بینی‌های هواشناسی درباره روز‌های گرم مرداد خصوصا در نیمه غربی کشور یاد کرد و افزود: به احتمال زیاد پیک مصرف برق را در دو هفته آینده و تا نیمه مرداد داشته باشیم که به نظر می‌رسد به نزدیک ۹۰۰ مگاوات برسد که تقاضا داریم در این ایام مشترکین همراهی بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون برق استان پایدار بوده، بخش زیادی از این پایداری را حاصل همراهی مشترکین دانست و عنوان کرد: در ماه‌های خرداد و تیرماه از قبوض صادره برای ۶۰۰ هزار و ۸۷۷ مشترک برق خانگی که در استان داریم، ۱۹۰ هزار و ۷۷۰ مشترک مشمول پاداش به رقم ۷۴ میلیارد ریال شدند.

به گفته مرادی، حدود ۳۲ درصد مشترکین برق استان کرمانشاه در این دو ماه پاداش گرفته اند که به معنای کاهش مصرف برق آن‌ها نسبت به سال گذشته است.

وی تاکید کرد: اگرچه مشترکین پرمصرف تعداد کمی دارند، اما هم اخطار برای آن‌ها صادر شده و هم قبوض آن‌ها ارقام بیشتری نسبت به مشترکین دیگر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت مصرف برق به بخش خانگی محدود نمی‌شود، از برخورد با ادارات پرمصرف نیز خبر داد و عنوان کرد: تنها در روز گذشته (سوم مرداد) برق ۸۰ دستگاه، اداره و بانک پرمصرف در استان را قطع کردیم. در برخی روز‌ها تا قطع برق ۱۰۰ اداره و دستگاه را نیز داشته‌ایم که این روند ادامه‌دار خواهد بود.

وی از روز‌های گرم آتی و اینکه برخی از مشترکین ممکن است به دلیل برپایی مراسم عزاداری محرم مصرف برق بیشتری داشته باشند نیز یاد کرد و افزود: تقاضا داریم در این ایام نیز مدیریت مصرف برق مد نظر قرار داشته باشد، زیرا پایداری شبکه کاملا به رفتار مشترکین در میزان مصرف بستگی دارد. ما نیز برای تامین برق پایدار در روز‌های تاسوعا و عاشورا نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی