تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هشدارهای پلیس کرمانشاه به زائران اربعین

غضبان احمدی‌فرد، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به زائران اربعین هشدار داد: زائران از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری و آن را در مکانی امن و حتی‌المقدور در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنند و اشیای قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک هویت و مالکیت در داخل خودرو قرار ندهند.

کد خبر: ۱۵۴۸۵۶
۱۲:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

هشدارهای پلیس کرمانشاه به زائران اربعین

دیدارنیوز: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به منظور پیشگیری از سرقت به زائرین در خصوص سفر معنوی اربعین توصیه‌هایی را بیان کرد.

سرهنگ غضبان احمدی‌فرد، با اشاره به توصیه‌هایی در مبدأ، طول مسیر پیاده روی و در مقصد اظهار داشت: زائران از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری و آن را در مکانی امن و حتی‌المقدور در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنند و اشیای قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک هویت و مالکیت در داخل خودرو قرار ندهند.

وی با اشاره به خودداری از شمردن پول در انظار عمومی عنوان کرد: مراقب افرادی که تحت عنوان مأمور قصد بازرسی بدنی شما را دارند باشید و چنانچه افرادی با لباس شخصی تحت عنوان مامور شما را متوقف کردند به هیچ وجه تا موقعی که از مامور بودن آن‌ها اطمینان حاصل نکرده‌اید تسلیم خواسته ایشان نشوید و وجوهات نقدی خود را یکجا حمل نکنید.

احمدی‌فرد با بیان اینکه از سوار شدن به اتومبیل‌های مسافرکش شخصی و غیر مجاز پرهیز شود گفت: در اماکن پرتردد مراقب تماس بدنی افراد ناشناس با خود باشید و اگر در سفر کودک و کهنسال همراه دارید از به همراه داشتن طلا، گوشی تلفن همراه و اشیای گرنقیمت با آن‌ها جلوگیری کنید و آنان را بدون مراقب رها نکنید و از نوشتن رمز عابر بانک در کنار کارت خودداری کنید.

وی با اشاره به توصیه‌هایی در طول مسیر پیاده روی عنوان کرد: از توقف یا استراحت در اماکن خلوت و خارج از مسیر‌های تعیین شده خودداری کنید و در محل‌های مشخص و تعیین شده و حتی الامکان در کنار ایستگاه‌های امدادی و پلیس استراحت کنید.

احمدی‌فرد با بیان اینکه از قبول نوشیدنی و مواد غذایی از مراکز یا افراد ناشناس و مشکوک خودداری کنید افزود: از به نمایش در آوردن اشیا و دارایی و اموال خود خودداری کنید و در هنگام وضو گرفتن به اشخاص ناشناس برای نگهداری وجوه، اشیا و کیف خود اعتماد نکنید.

وی بیانه کرد: از معاشرت با افراد غریبه و ناشناس خودداری کنید و در ازدحام جمعیت مراقب کیف دستی و اشیای همراه خود باشید.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه درباره توصیه‌های زمان رسیدن به مقصد یا شهر‌های زیارتی گفت: جهت عزیمت به زیارتگاه‌ها، اشیای داخل جیب و همراه خود را کاهش دهید و در صورت برخورد با درگیری افراد از جمع شدن و توقف در آن محل خودداری کنید.

وی افزود: در رستوران کیفتان را پشت صندلی آویزان نکنید و کیف پول و سایر اقلام قیمتی را در جیب پشت شلوار خود قرار ندهید و از قرار دادن تمام پول خود در یک جیب خودداری کنید.

احمدی‌فرد بیان کرد: برای چنچ وجوه خود (تبدیل ارز) به جا‌های مطمئن مراجعه کنید و در هنگام استفاده از تلفن، کیفتان را نزدیک بدنتان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته‌اید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی