تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

توصیه پلیس به زائران؛ از توقف در شانه راه‌ها خودداری کنید

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به نا ایمن بودن حاشیه و شانه راه‌ها برای استراحت و خوابیدن، زائران اربعین از توقف در این مکان‌ها خودداری کنند.

کد خبر: ۱۵۵۲۹۰
۱۹:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

توصیه پلیس به زائران اربعین؛ از توقف در شانه راه‌ها خودداری کنید

دیدارنیوز: سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار داشت: شانه راه بخشی از بدنه راه است که در دو طرف خط‌های عبور رفت و برگشت قرار دارد و برای توقف اضطراری وسایل نقلیه به کار می‌رود.

وی افزود: در سوانح پیش آمده، وسایل نقلیه‌ای که به هر دلیل از مسیر اصلی خارج شده‌اند، پس از ورود به شانه و حاشیه راه با خودرو‌های متوقف و سرنشینان آن‌ها برخورد و خسارات و صدمات شدیدی وارد کرده‌اند.

دستغیب یادآوری کرد: این سوانح در شب‌ها به علت تاریکی هوا و عدم دید کافی رانندگان با شدت بیشتری اتفاق افتاده و به همین علت جان زائرانی که مبادرت به توقف و استراحت و خوابیدن در حاشیه و شانه راه‌ها می‌کنند، در خطر است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: زائران در هنگام خستگی و نیاز به خوابیدن، باید در محل‌های امن، مانند موکب‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی توقف و استراحت کرده و در مدت توقف از نزدیک شدن کودکان و افراد کهن سال به جاده جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: هرگونه توقف غیر ضروری در حاشیه و شانه راه‌ها ممنوع است و چنانچه واقعه اضطراری مانند تصادف یا نقص فنی برای وسیله نقلیه پیش آید، بایستی با نصب علایم هشدار دهنده سایر رانندگان را از حضور خود آگاه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی