تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تیراندازی در سرپل ذهاب؛ یک زن کشته شد

صادقی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب از کشته شدن یک زن بر اثر تیراندازی در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۷۰۲
۲۰:۰۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۲

تیراندازی در سرپل ذهاب؛ یک زن کشته شد

دیدارنیوز: حادثه تیراندازی سرپل ذهاب یک کشته برجای گذاشت.

سیروس صادقی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب با اعلام آخرین جزییات این حادثه افزود: شب گذشته (جمعه) یک خانم به همراه فرزند خردسالش سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در خیابان قائم به سمت چهار احمد ابن اسحاق (ره) و داخل شهر در حرکت بوده که توسط ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و در یک تعقیب و گریز هدف تیراندازی قرار گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این حادثه یکی از خورود‌های سواری سمند توسط اسلحه کلاش ۶ عدد گلوله به سمت خودروی وانت نیسان شلیک کرد که در این تیراندازی خانم سرنشین نیسان از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حین انتقال به بیمارستان شهدا بر اثر خونریزی زیاد فوت کرد.

صادقی ادامه داد: طبق گزارش پلیس انتظامی شهرستان تا این لحظه عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر نشده‌اند، اما تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی ادامه دارد.

وی گفت: تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلین این واقعه توسط نیرو‌های انتظامی و امنیتی در حال انجام است و خبر‌های تکمیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.

صادقی افزود: در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی